Het verhaal speelt zich af op een paardenfokkerij in het westen van Amerika. Een klasgenootje wordt door de vader van hoofdpersoon Alice Winston dood aangetroffen in een kanaal. Deze Alice groeit op in een vreemd gezin: haar zus, lieveling van haar vader, is er vandoor met een rodeorijder, haar moeder weigert haar kamer te verlaten en haar vader moet zich in allerlei bochten wringen om zijn fokkerij in stand te houden
Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/aryn-kyle
Dettie
Aryn Kyle - God van de dieren
Aryn Kyle - God van de dieren
Laatst gewijzigd door Dettie op 12 Jun 2009, 18:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Het ging wel dieper dan de paardenfluisteraar.
Het was wel apart geschreven en een mooi boek. Maar ik ben inmiddels erg gewend aan Nederlandse literatuur en die is toch wel behoorlijk anders dan Amerikaanse. Ik vind het moeilijk een antwoord te geven op je vraag maar het ging wel meer richting literatuur zeker ten opzichte van de paardenfluisteraar.
Dettie
Het was wel apart geschreven en een mooi boek. Maar ik ben inmiddels erg gewend aan Nederlandse literatuur en die is toch wel behoorlijk anders dan Amerikaanse. Ik vind het moeilijk een antwoord te geven op je vraag maar het ging wel meer richting literatuur zeker ten opzichte van de paardenfluisteraar.
Dettie
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”