Vragen over leestafel site of het forum
Kan iemand me vertellen waarom ik bij het inloggen(ik log nooit automatisch in) ik opeens een code moet invullen? Bij de derde keer accepteerde hij het pas, dit moet niet iedere keer zo zijn, want dan ben ik zo weg van het forum.
Mijn website over bookcrossing
http://www.bi-sa.nl/
http://www.bi-sa.nl/
Vanmorgen had ik geluk. Nu moest ik zowel bij Opera als Firefox een veiligheidscode gebruiken.
Via Microsoft explorer werk ik nu niet meer. Zowel bij bookcrossing als Leestafel is daar gisteren alles vastgelopen. Ook de homepages krijg ik daar nog steeds van gisteren.... en de data van het forum ook.
Automatisch inloggen lukt niet meer. Net als bij Bianca moet ik iedere keer (soms wel 3 tot 5 x) een veiligheidscode intoetsen. Toch krijg ik steeds foutmeldingen.
Dit is echt niet leuk meer!!!
groetjes, irene
Via Microsoft explorer werk ik nu niet meer. Zowel bij bookcrossing als Leestafel is daar gisteren alles vastgelopen. Ook de homepages krijg ik daar nog steeds van gisteren.... en de data van het forum ook.
Automatisch inloggen lukt niet meer. Net als bij Bianca moet ik iedere keer (soms wel 3 tot 5 x) een veiligheidscode intoetsen. Toch krijg ik steeds foutmeldingen.
Dit is echt niet leuk meer!!!
groetjes, irene
-
Nee aan de browser lig het niet, ik gebruik zowel Opera als FF. Als ik al een probleem met een browser heb dan is het met IE. Maar in dit geval heb ik ook even gekeken met IE en ook daar werkt het aanvinken niet. Ik kan het wel aanvinken maar de volgende keer moet ik toch weer inloggen, vind ik niet erg, zolang ik maar geen code krijg om in te loggen.
Ik heb gevraagd wat er aan te doen is.
Het enige wat ik kan doen is de optie code invoeren weghalen.
Maar... dat betekent dat er veel meer spam op het forum komt.
Er zijn namelijk een soort computerrobots die in het wilde weg spam rondsturen, dan wordt elke mogelijkheid gebruikt, ongeacht welk forum het is om automatisch spam te plaatsen.
Nu heb ik 's ochtens al hele rijen staan bij 'nieuwe leden' alleen die kunnen niet op het forum zelf vanwege de code.
Ik haal dus liever de optie code invoeren niet weg, tenzij jullie graag blote mensen in intieme houdingen zien
Dettie
Het enige wat ik kan doen is de optie code invoeren weghalen.
Maar... dat betekent dat er veel meer spam op het forum komt.
Er zijn namelijk een soort computerrobots die in het wilde weg spam rondsturen, dan wordt elke mogelijkheid gebruikt, ongeacht welk forum het is om automatisch spam te plaatsen.
Nu heb ik 's ochtens al hele rijen staan bij 'nieuwe leden' alleen die kunnen niet op het forum zelf vanwege de code.
Ik haal dus liever de optie code invoeren niet weg, tenzij jullie graag blote mensen in intieme houdingen zien

Dettie
Ik moet zo nu en dan opnieuw inloggen. Net zoals bij Marjo blijft mijn paswoord staan. Vroeger zag ik dat ik opnieuw moest inloggen als het forum groen was. Nu eigenlijk alleen aan het feit dat ik niet kan antwoorden op topics.....
Ik kijk alleen maar op het forum naar de topics die ik niet echt volg zoals de poezie. Voor de rest krijg ik ook mails in de topics waar ik op iets geantwoord heb......Ik dacht dus dat dat bij iedereen zo was.....
Inge
Ik kijk alleen maar op het forum naar de topics die ik niet echt volg zoals de poezie. Voor de rest krijg ik ook mails in de topics waar ik op iets geantwoord heb......Ik dacht dus dat dat bij iedereen zo was.....
Inge
"Berichten sinds je laatste bezoek" werkt niet meer voor mij: het is steeds leeg. En dat klopt niet: ik kan zien dat er wel nieuwe berichten ingevoerd zijn. Hebben jullie dat ook?
"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."
Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Terug naar “Hoe werkt het forum?”