De stilte van de nachtegalen was een vlot lezend boek, met heel wat onverwachte wendingen. De auteur weet de spanning op te bouwen, om naar het einde toe vele vragen open te laten. Het gefluister van de raven biedt antwoord op een gedeelte van de vragen, maar laat de ontknoping aan het derde deel van deze trilogie.
Weldra volgt een uitgebreidere commentaar op deze drie boeken, want Het schijnsel van de maan ligt al klaar op de leestafel.
Liam Hearn - Het gefluister van de raven
Liam Hearn - Het gefluister van de raven
Laatst gewijzigd door Gast op 18 Mar 2007, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Drie delen na mekaar lezen is inderdaad een hele kluif, Marjo. Maar aangezien ik de eerste twee delen lang geleden al eens gelezen heb, vielen mij deze wel gemakkelijk. Ik herinnerde mij nog vrij veel. Het derde deel is nog niet zo lang beschikbaar in het Nederlands, dus nu begin ik aan iets totaal nieuw.
Ik ben wel een veel-lezer, ook al heb ik weinig tijd 's avonds of tijdens de weekends. Maar de verplaatsingen van en naar het werk bieden mij toch voldoende tijd.
Ik ben wel een veel-lezer, ook al heb ik weinig tijd 's avonds of tijdens de weekends. Maar de verplaatsingen van en naar het werk bieden mij toch voldoende tijd.
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”