LEDEN STELLEN ZICH VOOR
Hallo allemaal,
Nieuw hier, zoals jullie kunnen zien. Vroeger kon ik me verliezen in boeken vanwege de heerlijkheid van de nieuwe onbekende werelden en ik ben druk bezig dat -met heel veel plezier- weer op te pakken. Ik hoop hier wellicht nieuwe inzichten op te kunnen doen en gewoon van mening te kunnen delen over boeken.
Groeten,
Jolanda
Nieuw hier, zoals jullie kunnen zien. Vroeger kon ik me verliezen in boeken vanwege de heerlijkheid van de nieuwe onbekende werelden en ik ben druk bezig dat -met heel veel plezier- weer op te pakken. Ik hoop hier wellicht nieuwe inzichten op te kunnen doen en gewoon van mening te kunnen delen over boeken.
Groeten,
Jolanda
-
hoi Ik ben leeuwin, boekverslaafde, vind het heerlijk om in m'n vrije tijd dikke boeken uit te lezen, ff m'n gedachten ergens anders op te richten.
Vooral nu ik ff geen werk heb (net afgestudeerd en genietend van m'n tijdelijke vrije tijd) kan ik eindelijk beginnen aan al die boeken doe ik in m'n kast heb staan en waar ik tot nu toe niet aan toe was gekomen
Vooral nu ik ff geen werk heb (net afgestudeerd en genietend van m'n tijdelijke vrije tijd) kan ik eindelijk beginnen aan al die boeken doe ik in m'n kast heb staan en waar ik tot nu toe niet aan toe was gekomen

-
Garbage is mijn vriendin, en ik heet Dirkje. We werden lid om eens rond te kunnen kijken. Ik schrijf geen gedichten, en garbage doet alleen maar recensies. We passen hier dus niet echt, maar we zijn ook fans van dichter Peter Motte. Hij zit momenteel bij een nogal controversieel uitgever, ene zekere Fernand Ronsmans. Zijn hier mensen die al van hem hebben gehoord? Peter Motte publiceerde er tot nu toe een dichtbundel en een novelle. Die novelle heet 'De verkoop' en verkocht tamelijk goed, want ze is aan de tweede druk geraakt. De dichtbundel is een bundel haikugedichten. Elk gedicht is geïllustrerd door Peter Motte zelf. - Dirkje.
Maffe bundel die geen sikkepit met echte haikus te maken heeft. Hij schrijft zelfs over harde schijven. - garbage
Maar er zitten toch wel enkele natuurgedichten in. - Dirkje.
telt niet. Er zitten ook machetten in. - garbage
Maffe bundel die geen sikkepit met echte haikus te maken heeft. Hij schrijft zelfs over harde schijven. - garbage
Maar er zitten toch wel enkele natuurgedichten in. - Dirkje.
telt niet. Er zitten ook machetten in. - garbage
Dirkje schreef:Ik schrijf geen gedichten, en garbage doet alleen maar recensies. We passen hier dus niet echt
ik denk dat jullie dan maar even goed rond moeten kijken op Leestafel
Wij schrijven ook geen gedichten (op twee na) maar plaatsen gedichten van al dan niet bekende dichters en geven er uitleg bij http://www.leestafel.info/Poezie/
ook staan er erg veel boekverslagen op de site geschreven door de leden van Leestafel http://www.leestafel.info/boekenarchief%20literatuur/
Dus misschien passen jullie hier meer dan jullie denken!
Fernand Ronsman ken ik wel van uitgeverij Het Zinkend Schip. Hij heeft ook een bundel en een erg mooi uitgevoerd boek van Robert Verhoeven uitgegeven. Als ik het goed heb heeft hij ook gedichten van HOFstadNAR uitgegeven.
Peter Motte ken ik wel van naam niet van zijn werk.
Groetjes
Bernadet
Bernadet schreef:Peter Motte ken ik wel van naam niet van zijn werk.
pm heeft jarenlang een eigen literair tijdschrift uitgegeven, De Tijdlijn.
garbage was medewerkster, en schreef er enkele recensies voor.
Het blad stopte echter een jaar of zo geleden
uit het blad bleek dat pm erg veelzijdig is: verhalen, recensies, artikelen, tekeningen, en sinds "Ik ben geen boeddhist" ook poëzie
we hebben een hele lading oude Tijdlijns ontvangen, en zijn die momenteel aan het doorworstelen
als we daarmee klaar zijn, zullen we meer kunnen zeggen
Terug naar “Voorstellen leden”