Ik was van plan een verslag te maken en ben eraan begonnen maar al bezig kwam ik tot de conclusie dat ik dat niet moet doen.
Het is een boek dat je zelf moet lezen. In een verslag ga je toch teveel vertellen waardoor de verrassing over de mens Annie M.G. Schmidt wegvalt.
Annejet van der Zijl heeft een knap stuk werk geleverd. Een zeer terdege onderzoek en weer heel integer geschreven. Ze neemt geen blad voor haar mond maar laat de persoon zelf altijd in haar waarde.
Een lekker boek. Erg goed geschreven en plezierig om te lezen.
Bernadet
Annejet van der Zijl - Anna
Dit is geen truc van Marjo, of wie dan ook... Ik zit ook altijd met "het probleem"dat Bernadette zo mooi suggereerde:
Het is gewoon verdomd moeilijk om bepaalde boeken te recenseren.
Zeker met biografieën en boeken met een daadwerkelijke inhoud.
Overigens PETJE AF!!! voor Marjo, die kan dat wel heel goed!!!
groetjes, irene
Ik was van plan een verslag te maken en ben eraan begonnen maar al bezig kwam ik tot de conclusie dat ik dat niet moet doen.
Het is een boek dat je zelf moet lezen.
Het is gewoon verdomd moeilijk om bepaalde boeken te recenseren.
Zeker met biografieën en boeken met een daadwerkelijke inhoud.
Overigens PETJE AF!!! voor Marjo, die kan dat wel heel goed!!!
groetjes, irene
Irene zegt:
Hé Irene, begrijp me niet verkeerd. Het woord "truken" bedoelde ik grappig (zie de knipoog), had ook niets te maken met het al dan niet schrijven van een verslag. Ik wou alleen zeggen dat Marjo er altijd in slaagt me nieuwsgierig te maken naar een boek, zeker ivm de kinderboeken en die over de 1ste wereldoorlog (ze vindt altijd de juiste woorden) en Bernadet maakt me nu al even nieuwsgierig....
Het vorige boek van Annejet wil ik trouwens ook nog lezen. Daar was Bernadet ook zo enthoesiast over.
De stapel te lezen boeken groeit dus maar...
Groetjes. Tiba.
Dit is geen truc van Marjo, of wie dan ook
Hé Irene, begrijp me niet verkeerd. Het woord "truken" bedoelde ik grappig (zie de knipoog), had ook niets te maken met het al dan niet schrijven van een verslag. Ik wou alleen zeggen dat Marjo er altijd in slaagt me nieuwsgierig te maken naar een boek, zeker ivm de kinderboeken en die over de 1ste wereldoorlog (ze vindt altijd de juiste woorden) en Bernadet maakt me nu al even nieuwsgierig....
Het vorige boek van Annejet wil ik trouwens ook nog lezen. Daar was Bernadet ook zo enthoesiast over.
De stapel te lezen boeken groeit dus maar...
Groetjes. Tiba.
Ja ze was al bezig met het boek over Bernhard toen hij plotseling overleed. Toen kwam er een hype aan boeken over Bernhard. Ik heb vaak gedacht hoe gaat ze nu verder? Mensen zijn misschien al die Bernhard-boeken zat.
Maar gelukkig is ze zo wijs te wachten tot de hele hype over is.
Ze zal Bernhard ook wel weer op haar mooie manier weten neer te zetten. Zonder oordeel maar wel eerlijk.
bernadet
Maar gelukkig is ze zo wijs te wachten tot de hele hype over is.
Ze zal Bernhard ook wel weer op haar mooie manier weten neer te zetten. Zonder oordeel maar wel eerlijk.
bernadet
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”