Majgull Axelsson - De vrouw die ik nooit was
Majgull Axelsson - De vrouw die ik nooit was
Dit is het eerste boek wat ik van deze schrijfster lees, maar zeker niet de laatste.
Lees verder... klik hier http://www.leestafel.info/boekenarchief ... slink.html
Bianca
Lees verder... klik hier http://www.leestafel.info/boekenarchief ... slink.html
Bianca
Laatst gewijzigd door Dettie op 07 Sep 2006, 22:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Ha Lizzy,
Het verslag is van Bianca.
Ja Huis der nevelen heb ik gelezen, erg beklemmend en aangrijpend.
Rosario is dood wil ik niet lezen, als ik de flaptekst al lees griezel ik al van de gruwelijkheden, ik heb te veel inlevingsvermogen ben ik bang voor.
Aprilheks ben ik ooit in begonnen maar ik kwam er niet door.
groetjes
Bernadet
Het verslag is van Bianca.
Ja Huis der nevelen heb ik gelezen, erg beklemmend en aangrijpend.
Rosario is dood wil ik niet lezen, als ik de flaptekst al lees griezel ik al van de gruwelijkheden, ik heb te veel inlevingsvermogen ben ik bang voor.
Aprilheks ben ik ooit in begonnen maar ik kwam er niet door.
groetjes
Bernadet
Misschien een nieuw item, Bernadet: Boekkotsers?
Haha, zit hier zelf te lachen.
Groetjes. Tiba.
P.S. Daarstraks viel Oscar weer eventjes van zijn massagetafel. Ik heb gemerkt dat sindsdien de onderwerpen die voor antwoord werden aangevinkt niet doorgestuurd worden. Daarom plaats ik hier en daar weer wat. Krijg ik weer antwoorden van lieve Oscar!
Haha, zit hier zelf te lachen.
Groetjes. Tiba.
P.S. Daarstraks viel Oscar weer eventjes van zijn massagetafel. Ik heb gemerkt dat sindsdien de onderwerpen die voor antwoord werden aangevinkt niet doorgestuurd worden. Daarom plaats ik hier en daar weer wat. Krijg ik weer antwoorden van lieve Oscar!
irene schreef:En dan heb je ook nog Augusta's huis...
Sinds ik Majgull Axelsson "ontdekt"heb, heeft Marianne Fredriksson bij mij afgedaan. Ik vind die noord-europese literatuur wel verrassend.
Groetjes, Irene
Ik heb wel een boek van Marianne Frediksson in mijn boekenkast staan, maar die heb ik nog niet gelezen. Ik vind Scandinavische schrijver erg goed, zowel literair als thrillers.
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”