Goed los te lezen van de eerdere delen, maar het is het vierde deel alweer over Evan, beter bekend als Orphan X, of de Nowhere man.
Superspannende thriller!
Lees meer: http://thrillers-leestafel.info/gregg-hurwitz
-
# Gregg Hurwitz - De president
Re: # Gregg Hurwitz - De president
Zo te lezen geen boek voor mij, maar dat geeft niet. Er is genoeg spannends geschreven dat meer in mijn straatje past.
Gelukkig zit er nog wel een hart in Evan/Orphan X. Anders werd het wel een heel keihard verhaal denk ik.
Dettie
Dettie
Dan was er nauwelijks verhaal geweest.
Deel 2 en 3 ga je niet lezen Marjo?
Dettie
die van hele series op de site houdt
Dettie
die van hele series op de site houdt

Ga je gang!
Haha neen, ik lees geen thrillers, en ga er niet aan beginnen ook.
Kan de romans en dergelijke al nauwelijks bijbenen!
Dettie
Kan de romans en dergelijke al nauwelijks bijbenen!

Dettie
Goed dat we allemaal anders zijn. Ik ben dol op thrillers, maar houd niet echt van boeken over complotten en met moordende 'good guys'.
Hééél lang geleden heb ik het boek Een kus voor je sterft gelezen van Levin, dat vond ik een ijzersterke thriller, kon niet stoppen met lezen.
Het zal heel knap in elkaar en was adembenemend spannend.
Ik las ook Agatha Christie en Cadfaell, het ging mij om het verhaal. (kan het niet zo goed uitleggen)
Dat waren fijne boeken, daarna vond ik er teveel gedetailleerde gruwelijkheid in sluipen en ben ik gestopt met thrillers lezen.
Dettie
Het zal heel knap in elkaar en was adembenemend spannend.
Ik las ook Agatha Christie en Cadfaell, het ging mij om het verhaal. (kan het niet zo goed uitleggen)
Dat waren fijne boeken, daarna vond ik er teveel gedetailleerde gruwelijkheid in sluipen en ben ik gestopt met thrillers lezen.
Dettie
Tja, smaken verschillen. Het mag voor mij wel gruwelijk zijn, hoewel als ik een paar zeer gruwelijke boeken heb gelezen, wil ik wel weer wat afwisseling.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”