Deze negende roman van Nicci French (enkele novellen niet meegeteld) belooft uit te munten in onderhuidse spanning:
Lees verder, klik hier http://www.thrillers-leestafel.info/nicci-french
Gordana
Nicci French - Verloren
Nicci French - Verloren
Laatst gewijzigd door Dettie op 20 Apr 2009, 10:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Bij het eerste deel van het boek ben ik het met je eens Gordana, veel gebabbel..
Maar toch wilde ik weten waar dat meisje gebleven was, dus ik las door. En gaandweg pakte het boek me toch, ik heb het in een middag uitgelezen..ik heb snel gelezen, het ging me alleen om het verhaal. Ik ben vaak over de regels heen gevlogen.
Verder heeft "verloren" niets te bieden, absoluut niet literair, dus nog eens lezen om langzaam te proeven, nee, dat hoeft niet.
Dit is een gewoon lekkere thriller, om mee te ontspannen..
Maar toch wilde ik weten waar dat meisje gebleven was, dus ik las door. En gaandweg pakte het boek me toch, ik heb het in een middag uitgelezen..ik heb snel gelezen, het ging me alleen om het verhaal. Ik ben vaak over de regels heen gevlogen.
Verder heeft "verloren" niets te bieden, absoluut niet literair, dus nog eens lezen om langzaam te proeven, nee, dat hoeft niet.
Dit is een gewoon lekkere thriller, om mee te ontspannen..
Dat kan ik dus niet met je eens zijn, maar dat blijkt al uit mijn recensie. De meeste van hun vorige boeken vond ik "lekkere thrillers" en vaak nog meer dan dat. Misschien had mijn recensie nog meer verduidelijking nodig. Ik vond dit vooral ook stilistisch - in verhouding met hun eerdere werk - zeer zwak: al die opsommingen, herhalingen en uitleg. Een boek dat niks aan de verbeelding overlaat. Het leest net alsof het door iemand anders is geschreven.
Re: Nicci French - Verloren
Ik heb het zo snel dat ik kon uitgelezen want ik kon niet stoppen. Het is een meeslepend verhaal, ik kon me volledig inleven. Dat is wat voor mij bepaald wat een goed boek is.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”