Een leuk verhalenbundeltje met zes korte verhalen van Nicci French en Camilla Läckberg.
Lees mijn recensie hier: http://thrillers-leestafel.info/nicci-f ... -laeckberg
Nicci French & Camilla Läckberg - De vrienden van Matty en andere spannende verhalen
Re: Nicci French & Camilla Läckberg - De vrienden van Matty en andere spannende verhalen
Wacht even, Camilla Läckberg heeft het vierde verhaal geschreven en Nikki French heeft een ander vierde verhaal geschreven?
Ik klink misschien wat pedant, maar moet het dan niet het vijfde verhaal zijn, dat Nikki French heeft geschreven?
Ik klink misschien wat pedant, maar moet het dan niet het vijfde verhaal zijn, dat Nikki French heeft geschreven?
Re: Nicci French & Camilla Läckberg - De vrienden van Matty en andere spannende verhalen
Dat klopt natuurlijk niet! Fijn dat je het even hebt doorgeven. Ik heb het inmiddels aangepast.
Tja, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
Wat apart die afwisseling Nikki French en Läckberg. Ik zie het nu pas sorry!
De verhalen van Läckberg ken ik van tv, erg leuk. De verhalen van het echtpaar Nicci French ken ik niet zo goed.
Dettie
De verhalen van Läckberg ken ik van tv, erg leuk. De verhalen van het echtpaar Nicci French ken ik niet zo goed.
Dettie
Die van Nicci French zijn ook erg leuk. Het is echt zo'n fijn cadeauboek.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”