"Ze is zestien jaar en zeven maanden zwanger. Lange tijd wist ze haar opbollende buik voor haar ouders verborgen te houden. Wijde kleding leidde de aandacht van haar zwangere lichaam af en bovendien waren haar ouders altijd druk. Het was niet moeilijk aan hun aandacht te ontsnappen. Toen ze het grote nieuws uiteindelijk met haar ouders deelde, maakte hun geschokte reactie al snel plaats voor praktische redeneringen. Het zou allemaal goedkomen. Haar kind zou liefdevol in het gezin opgenomen worden. Ze had er alleen geen rekening mee gehouden dat ze ontvoerd zou worden."
Lees verder: http://thrillers-leestafel.info/shannon-kirk
Shannon Kirk - Methode 15/33
Re: Shannon Kirk - Methode 15/33
Ook al zo spannend. Het klinkt niet gruwelijk, in de zin van erge gewelddadigheden of heb je mij gespaard? 
Dettie

Dettie
Ik heb je wel een beetje gespaard... 

Dank! 
Dettie

Dettie
heeft de titel te maken met de leeftijden? Het meisje is 16 en zeven maanden zwanger, kon dus best 15 zijn toen ze zwanger raakte.
Vandaar mijn vraag.
Dettie
Vandaar mijn vraag.
Dettie
Nee, het heeft te maken met de ontsnappingsmethode die ze bedenkt. De 15 en de 33 staan voor twee "voordelen" (zo noemt ze elk voorwerp of gegeven dat van pas kan komen) die ze gaat inzetten.
Ah dank voor de uitleg!
Dettie
Dettie
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”