Een spannend, mysterieus en verrassend boek. Anders dan anders en dat is me goed bevallen!
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/mikel-santiago
Mikel Santiago - De laatste nacht op Tremore Beach
Re: Mikel Santiago - De laatste nacht op Tremore Beach
Pff dat klinkt spannend! dat is zo'n 'nagelbijt van de spanning' boek.
Ik hoor het bijna onweren en regenen!
Dettie
Ik hoor het bijna onweren en regenen!
Dettie
Ja, het is echt een heerlijke spanning. Gaat er nu echt iets vreselijks gebeuren of eindigt de hoofdpersoon in een psychiatrische instelling? Steeds als je het denkt te weten, sla je weer aan het twijfelen.
Je zou er wel van in een instelling belanden ja. Maar dat gebeurt vast niet, er zit vast een heel verhaal achter al die gebeurtenissen, maar spannend lijkt het me wel.
Dettie
Dettie
Probeer je me nu tot het doen van een onthulling te verleiden? Daar trap ik niet in hoor! 
Het kan maar zo dat er toch iets aan de hand is maar mensen kunnen ook erger in de war zijn dan ze zelf doorhebben. Het verhaal kan beide kanten op.

Het kan maar zo dat er toch iets aan de hand is maar mensen kunnen ook erger in de war zijn dan ze zelf doorhebben. Het verhaal kan beide kanten op.
he niet gelukt
Ja het kan ook beide kanten op, maar toch geloof ik niet dat de man doordraait...
Dettie
(koppig)

Ja het kan ook beide kanten op, maar toch geloof ik niet dat de man doordraait...
Dettie
(koppig)
Doe jij maar koppig hoor. 

Annemarie, er wordt in de nieuwsbrief van De Geus gerefereerd aan jouw recensie! Met een doorkliklink naar jouw recensie en naar Leestafel!
Laatst gewijzigd door berdine op 31 Jul 2015, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, ik zag het. Erg leuk! Lief dat je het even door hebt gegeven.
-
Mooie recensie Annemarie! Ik zag op Hebban ook al zo'n laaiend enthousiaste recensie; dus dit boek gaat op mijn lijstje van boeken die ik graag nog eens wil lezen
.

Laatst gewijzigd door Joanazinha op 01 Aug 2015, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je Joanazinha! Deze hoort zeker op jouw lijstje thuis. Het zal je bevallen.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”