Met het boek Tweedracht heeft schrijfster Nicolet Steemers mijn aandacht getrokken. Het verhaal is krachtig, boeiend en goed onderbouwd en de personages zijn intrigerend. Deze sterk geschreven thriller smaakt naar meer!
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/nicolet-steemers
Nicolet Steemers - Tweedracht
Re: Nicolet Steemers - Tweedracht
"Vertaald door Sander van Vlerken"
Is Nicolet geen Nederlandse schrijfster?
Het klinkt weer enorm spannend allemaal Annemarie. Ik denk dat de aanwezigheid van een tweeling het iets extra's geeft. Je gaat dan gelijk denken, zijn ze met elkaar verward? Denken ze de ene gezien te hebben terwijl het de andere was? enz.
Dettie
Is Nicolet geen Nederlandse schrijfster?
Het klinkt weer enorm spannend allemaal Annemarie. Ik denk dat de aanwezigheid van een tweeling het iets extra's geeft. Je gaat dan gelijk denken, zijn ze met elkaar verward? Denken ze de ene gezien te hebben terwijl het de andere was? enz.
Dettie
O, wat goed gezien Dettie! Stom van me. Het is niet vertaald natuurlijk. Sander van Vlerken heeft de redactie gedaan. Ik heb het weggehaald.
Het is inderdaad zo dat een getuige iemand gezien heeft. Maar ja... wie inderdaad? Heel toevallig heeft Danielle net haar haar in dezelfde kleur als Lucy geverfd.
Het is inderdaad zo dat een getuige iemand gezien heeft. Maar ja... wie inderdaad? Heel toevallig heeft Danielle net haar haar in dezelfde kleur als Lucy geverfd.
oeee maak het maar nog spannender 
Dettie

Dettie
Haha ja.
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”