Mooi boek. Als het verfilmd wordt zullen de traantjes volop geplengd worden.
Lees meer: http://www.leestafel.info/michael-morpurgo
Michael Morpurgo: Kind in de wildernis (10+)
Re: Michael Morpurgo: Kind in de wildernis (10+)
Mooi! Ik ben dus waarschijnlijk zo iemand die hierbij tranen met tuiten zal huilen 

Oh het lijkt me een prachtig boek, met een doos papieren zakdoeken erbij lukt het vast om het te lezen.
Hm ik heb nog een Bol-bon...
Dettie
Hm ik heb nog een Bol-bon...
Dettie
Die hoef je niet te besteden hoor..ik stuur het met plezier op. Het komt te zijner tijd wel terug..
Nee hoor, lief aangeboden maar doe maar niet. Ik dacht dat het een biebboek was gezien de uitgiftedatum 2010. Ik heb nog zoveel boeken liggen en dan vergeet ik jouw boek toch maar. Misschien vraag ik er tzt om en als je het dan niet meer hebt, heb ik gewoon pech gehad.
Dettie
Dettie
Dan gaat het naar de basisschool. Daar kan ik het altijd terugpakken natuurlijk.
Ok prima, dan hebben kinderen er nu alvast plezier van
Dettie
Dettie
Zie dit boek nu pas. Komt op mijn lijstje. Wel veel leed in één boek, was mijn eerste reactie,
ik zal dus ook wel zakdoeken nodig hebben, maar de schrijver heeft een goed evenwicht gevonden om het boek niet topzwaar te laten worden?
ik zal dus ook wel zakdoeken nodig hebben, maar de schrijver heeft een goed evenwicht gevonden om het boek niet topzwaar te laten worden?
Jawel hoor. Het loopt goed af..
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”