Sarah-Kate Lynch - Zoet verlangen

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Plaats reactie
Joanazinha

Sarah-Kate Lynch - Zoet verlangen

Bericht door Joanazinha »

Ik dacht dat ik dit boek al lang van een recensie had voorzien, maar bleek die alleen in concept te hebben geschreven :oops: . Bij deze alsnog afgemaakt!

Florence Dowling is een 39-jarige vrouw, gelukkig getrouwd, ze heeft een schat van een zoon en een leuke baan. Wanneer ze echter haar baan verliest en op dezelfde dag haar man haar verlaat, wacht ze met angst en beven de volgende slag af. Immers: alle ongeluk komt in drieën. Wanneer dit idee inderdaad bewaarheid wordt, valt de bodem helemaal onder haar bestaan uit. Wat nu te doen?

Lees verder, zie http://www.leestafel.info/sarah-kate-lynch
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Re: Sarah-Kate Lynch - Zoet verlangen

Bericht door Dettie »

Nou de recensie staat er nu op hoor. Ik heb ook maar de latere midprice editie erbij vermeld, ter compensatie :D

Dettie
Joanazinha

Ha bedankt :D . Persoonlijk vind ik trouwens de cover van het oorspronkelijke boek mooier, maar dat is ehhhh ... persoonlijk ;) . Je hoeft dat van mij niet aan te passen hoor (ik ken je langer dan vandaag....).
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Afbeelding Afbeelding

Ah wat grappig want ik vind 'mijn' aarbeiencover leuker, veel vrolijker dan de andere cover.
Dat thee naast het kopje gieten ziet er zo triest uit.
Maar jij hebt het boek gelezen en waarschijnlijk past die cover beter bij het verhaal. (of niet?)

Dettie
Joanazinha

Ik zeg niks ;-), maar Florence is een liefhebber van thee en taartenbakken...........
Plaats reactie