Jennifer E. Smith - De statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht 15+

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Dettie
Site Admin
Berichten: 44078
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Jennifer E. Smith - De statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht 15+

Berichtdoor Dettie » 04 Apr 2012, 13:58

[/b]
Het lijkt een chicklit voor jongeren maar het blijkt een mooi volwassen verhaal, voor jongeren.

Zie http://www.leestafel.info/jennifer-e-smith

Dettie

Marjo
Berichten: 25850
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Jennifer E. Smith - De statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht 15+

Berichtdoor Marjo » 04 Apr 2012, 16:35

Aha, spekkie voor dit bekkie dan!

Dettie
Site Admin
Berichten: 44078
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Jennifer E. Smith - De statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht 15+

Berichtdoor Dettie » 04 Apr 2012, 18:11

Ja, dit was het recensie-boek dat ik eigenlijk niet wilde lezen en naar jou had gestuurd, wat nooit aangekomen was.
Dus maar zelf gekocht want het was mijn schuld dat het weg was. Viel het verhaal toch helemaal alles mee! Bijzonder hè.

Dettie

Marjo
Berichten: 25850
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Jennifer E. Smith - De statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht 15+

Berichtdoor Marjo » 04 Apr 2012, 19:11

Zo zie je maar! Maar dat vind ik nu juist zo leuk aan het lezen van boeken, al of niet debuut, van een onbekende schrijver. Je weet het gewoon niet, en kunt aangenaam (maar ook onaangenaam) verrast worden.

Ik had overigens niet begrepen dat het pakje van jou had moeten komen! Er schijnen veel problemen bij de pst te zijn.

Marjo
Berichten: 25850
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Jennifer E. Smith - De statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht 15+

Berichtdoor Marjo » 05 Mei 2012, 15:11

Helemaal met je eens: een mooi verhaal!
Dus misschien maar goed dat je het nu zelf ook gelezen hebt!

Lees meer: http://www.leestafel.info/jennifer-e-smith

Dettie
Site Admin
Berichten: 44078
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Jennifer E. Smith - De statistische waarschijnlijkheid van liefde op het eerste gezicht 15+

Berichtdoor Dettie » 05 Mei 2012, 16:14

Ja zeker goed, het viel me echt alles mee, net wat jij schrijft "Het is goed geschreven, ook niet in een stijl die je zou verwachten, maar een gedegen manier van schrijven, niet schreeuwerig en niet uit op sensatie."

het was voor mij echt een verrassing want ik verwachtte niet veel goeds dankzij die titel en omslag.

Dettie


Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten