Jullie kennen het concept intussen denk ik: heel mooi uitgevoerde en voor kinderen aansprekende boekjes!
http://www.leestafel.info/geronimo-stilton
Geronimo Stilton - Duifje, het spijt me/ Een monsterlijk mysterie 7+
Re: Geronimo Stilton - Duifje, het spijt me/ Een monsterlijk mysterie 7+
Blijft het leuk? Denk je niet nu ken ik het concept wel?
Dettie
Dettie
Ik begin wel een beetje verzadigd te raken, dat merk ik. Toch blijven die felle kleurtjes en de woordgrapjes leuk.
Bij deze twee boeken is wel iets raars hoor. Ik heb ze als twee aparte boekjes, maar overal staan ze als in één boek verenigd op sites. Vaak ook met een andere titel voor het tweede boek!
Bij deze twee boeken is wel iets raars hoor. Ik heb ze als twee aparte boekjes, maar overal staan ze als in één boek verenigd op sites. Vaak ook met een andere titel voor het tweede boek!
Maar je schrijft toch ook in je verslag 'en dan keer je het boek om... 'Dan is het toch ook één boek. Of bedoel je dat het twee aparte verhalen zijn?
Dettie
confused
Dettie
confused

Ik moest dat in mijn verslag schrijven, omdat ik nergens twee aparte nummers en afbeeldingen kon vinden. Dus heb ik maar gedaan of ik ook zo'n dubbel boek had. Had ik dat niet moeten doen vind je?
Nou die twee afbeeldingen heb ik gevonden. beter zo? http://www.leestafel.info/geronimo-stilton (Naar beneden scrollen)
dettie
dettie
Nou moe, weet je wel hoeveel sites ik bekeken heb? En jij vindt ze zomaar!
Maar het is beter zo..
Maar het is beter zo..
Ik heb bij google Duifje het spijt me ingetypt en toen kwamen er gelijk dubbele titels mét plaatjes. Er zat inderdaad steeds ook een andere titel bij, maar gelukkig hebben we het gevonden!
Dettie
Dettie
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”