P.C. Sahgard - Sporen in de sneeuw (10+)

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Marjo
Berichten: 25850
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

P.C. Sahgard - Sporen in de sneeuw (10+)

Berichtdoor Marjo » 26 Jul 2015, 12:17

In deze moderne tijd zal het niet echt meer gebeuren, maar anders zou dit boek een klassieker kunnen zijn.
Het heeft alles: spanning, humor, en een moraal.

Lees meer: http://www.leestafel.info/pc-sahgard

Dettie
Site Admin
Berichten: 44078
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: PC Sahgard -Sporen in de sneeuw (10+)

Berichtdoor Dettie » 26 Jul 2015, 13:53

Dat 'klinkt' als een erg mooi boek. Inderdaad verrassend dat het een Nederlandse schrijfster is! Had ik ook niet verwacht.
Zou bijna vragen of ik het mag lezen maar ik moet echt eerst de stapels wegwerken hier, en dan nog komt het er vaak evengoed niet van. Maar het klinkt als een fantastisch mooi verhaal.

Dettie

PCSahgard
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 Jan 2016, 12:03

Re: P.C. Sahgard - Sporen in de sneeuw (10+)

Berichtdoor PCSahgard » 04 Jan 2016, 12:31

Beste Marjo,
Afgelopen week werd ik gewezen op jouw treffende recensie van mijn boek. Geweldig leuk dat je van het boek hebt genoten. Ik voel me zeer gevleid dat je aangeeft mij als schrijfster "in de gaten te moeten houden" en dat Sporen in de Sneeuw een klassieker zou kunnen zijn.
Voor jouw informatie:
- afgelopen week heb ik gehoord dat Sporen in de Sneeuw is genomineerd voor de Hotze de Roosprijs (de Prijs van de Nederlandse Kinderjury).
- ook kreeg ik afgelopen maand bericht dat mijn boek deel gaat uitmaken van de 4 Boektoppers in het schooljaar 2016/2017.
- tenslotte: komende leg ik de laatste hand aan mijn tweede boek. De uitgever heeft al aangegeven, na het lezen van slechts een zestigtal bladzijden van het gehele manuscript, ook dat boek te zullen gaan uitgeven.
Het is voor mij allemaal een droom die werkelijkheid wordt. En dit prille succes dringt nog maar nauwelijks tot me door.
Zodra het tweede boek verschijnt, zal ik dat uiteraard bekend maken op mijn facebook-pagina.
Met vriendelijke groet,
PC Sahgard.

Marjo
Berichten: 25850
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: P.C. Sahgard - Sporen in de sneeuw (10+)

Berichtdoor Marjo » 04 Jan 2016, 16:24

Dank je wel! Voor het compliment en voor de informatie.
Ik hoop van harte dat je die prijs wint, het betere boek - jouw boek - verdient het!


Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten