Had wat minder lijvig mogen zijn denk ik zo, maar op zich een prima verhaal over het opsporen van oorlogsmisdadigers.
Lees meer: http://www.leestafel.info/kate-quinn
-
# Kate Quinn - De jaagster
Re: # Kate Quinn - De jaagster
De jaagster is de vrouw die zich Anneliese Weber noemt en die zegt uit Oostenrijk te komen.
Ik dacht even dat De jaagster een van de mensen was die oorlogsmisdadigers opspoorde, (door de naam) maar als ik het goed begrijp is zij de gezochte.
Het klinkt wel als een mooi verhaal, maar ik begrijp uit je bovenstaande opmerking dat er flink geschrapt had mogen worden.
Zou dat mogelijk zijn? Mis je dan geen relevante informatie?
Dettie
Ik dacht even dat De jaagster een van de mensen was die oorlogsmisdadigers opspoorde, (door de naam) maar als ik het goed begrijp is zij de gezochte.
Het klinkt wel als een mooi verhaal, maar ik begrijp uit je bovenstaande opmerking dat er flink geschrapt had mogen worden.
Zou dat mogelijk zijn? Mis je dan geen relevante informatie?
Dettie
Re: # Kate Quinn - De jaagster
Bij de romances kan geschrapt worden en als je de herhalingen, het net iets anders vertellen van hetzelfde, weghaalt, dat scheelt al.
De titel is dubbel denk ik. Natuurlijk is die nazi degene die de Jaagster genoemd wordt, maar je hebt ook gelijk als je zegt dat degenen die achter nazimisdadigers aan zitten jagers zijn.
De titel is dubbel denk ik. Natuurlijk is die nazi degene die de Jaagster genoemd wordt, maar je hebt ook gelijk als je zegt dat degenen die achter nazimisdadigers aan zitten jagers zijn.
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”