Hartelijk welkom. Ik heb zo het vermoeden dat je hier een en ander naar je gading zult vinden. Inderdaad ondertussen groeien forum en site maar.
Veel om lezen dus

Groetjes. Tiba.
Bernadet schreef:welkom kivr! Leuk dat je je voorstelt!
Even in het kort.
Ik ben Bernadet, sinds gisteren middelbaar (50), 5 jaar getrouwd, geen kinderen, geen huisdieren. Vanaf april 2004 heb ik deze site opgezet en ben met veel plezier eraan bezig. Ik ben een leesfanaat, hoewel er ergere bijzitten hier. Geen literaire opleiding of iets dergelijks maar wel veel plezier in lezen. Ik lees graag (auto)biografieën, literaire en historische romans en sinds leestafel (door marjo) kinderboeken. Verder begin ik poëzie steeds prettiger vinden om te lezen (ook door Leestafel, met name door Tiba)
Afgelopen zondag (30 juli) hebben we een Leestafel-ontmoeting gehad die erg leuk was.
kivr, ik hoop dat je het hier naar je zin hebt.
groetjes
Bernadet
;)
Ik vraag me af of ik er sowieso wel 1000 in huis heb, toch eens tellen...
Marjo schreef:Veel succes dan maar!! Nervositeit is nuttig hoor, als je te zeker bent maak je fouten..
Ik neem aan dat Utrecht toch wel de voorkeur zal hebben? Je gaat er wel wonen? In Groningen zul je wel moeten..
Heb je Publieke werken van Thomas Roosenboom al gelezen? Een must voor een farmaciestudent..
Terug naar “Voorstellen leden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten