Esoterie staat momenteel erg in de belangstelling, maar wat is esoterie eigenlijk? Wat wordt er onder verstaan? Is het een geloof? Is het 'zweverig gedoe'?
Lees verder http://www.leestafel.info/frank-flippo
Dettie
Frank Flippo - Esoterie in begrijpelijke taal
Re: Frank Flippo - Esoterie in begrijpelijke taal
Esoterie staat al voor zolang ik me bewust ben van de wereld in de belangstelling, nu eens positief, dan weer meer negatief. Ik denk dat het bij de mens hoort, bij het bewust worden van wie je nu eigenlijk bent. Je stelt vragen, en naar gelang de persoon die je bent zul je het een accepteren en het ander verwerpen.
Maar het klopt dat het soms moeite kost om daarbij de weg te vinden door al die terminologie. Dus: handig boek.
Maar het klopt dat het soms moeite kost om daarbij de weg te vinden door al die terminologie. Dus: handig boek.
Ja je hebt gelijk dat esoterie al heel lang in de belangstelling staat. Ik bedoelde meer dat nu mensen zich meer boeken kunnen veroorloven en met tv en internet erbij is de belangstelling niet meer zo verborgen maar veel meer in het daglicht komen te staan. Het komt veel meer naar buiten.
ja heel handig boek en nog spotgoedkoop ook, zeker gezien de hoeveelheid informatie.
Dettie
ja heel handig boek en nog spotgoedkoop ook, zeker gezien de hoeveelheid informatie.
Dettie
Dat is nog eens een lovende recensie Dettie. Ik denk dat dit boek voor veel mensen een handig en duidelijk hulpmiddel is.
Helemaal met de recensie eens - heb het boek gelezen!