Theo Schildkamp - Zomer

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, non-fictie boeken.
Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Theo Schildkamp - Zomer

Berichtdoor Annemarie » 10 Jul 2012, 18:55

Het zomerse geel waarin de kaft van dit boek is gedompeld, zorgt al meteen voor een zonnige sfeer. De aardbei op dezelfde kaft doet mij naar deze zomerkoninkjes snakken en de ondeugende mussen die bessen en ander lekkers van een taartpunt snoepen, zijn vertederend. Ik ben al enthousiast voordat ik het boekje zelfs maar heb geopend.

Lees verder: http://www.leestafel.info/theo-schildkamp

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Theo Schildkamp - Zomer

Berichtdoor Marjo » 10 Jul 2012, 19:12

Ik wil wel weten waarom mijn huid zo prikt wanneer ik een brandnetel heb geraakt ja!
Jij hebt het niet over leeftijd, terwijl Dettie die wel noemt bij het andere boek?
En is de omslag flets afgedukt of heb jij een ander idee over zomers geel dan ik?

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Theo Schildkamp - Zomer

Berichtdoor Annemarie » 10 Jul 2012, 19:24

De omslag is flets op het plaatje. Ik heb toen ik het plaatje erbij plaatste nog speciaal het boek erbij gepakt en heus...het is echt heel mooi geel. Dettie heeft het bij de jeugd-boeken geplaatst en ik vind dit een boek voor alle leeftijden. Ik zou het eerder aan een volwassene geven dan aan een kind maar ik weet zeker dat kinderen het ook mooi zullen vinden.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Theo Schildkamp - Zomer

Berichtdoor Dettie » 10 Jul 2012, 21:06

Annemarie heeft gelijk, het zijn bij nader inzien toch meer boeken voor volwassenen.
Ik heb het weggehaald bij de jeugd en zal m'n opmerking over 14 jaar ook weghalen.

dettie


Terug naar “Non-fictie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten