Je krijgt er honger van!!!
Lees meer: http://www.leestafel.info/cecile-thijssen
Cecile Thijssen: Menu's Voor Elk Seizoen
Re: Cecile Thijssen: Menu's Voor Elk Seizoen
Dat vind ik nou wel handig zo'n staand kookboek. Ik kledder vaak alles gelijk onder in een liggend kookboek.
Maat net wat jij zegt, ik zet nu ook niet alle dagen eendenborst of lamskoteletjes op tafel (ben gek op lamsvlees overigens) Slagroom is hier eveneens zelden te vinden en ik moest even opzoeken wat cantuccini is. En dat terwijl ik toch veel kook en graag bijzondere dingen maak. Vertel je nog hoe het vispotje, met gebakken bleekselderij en gepofte aardappelen was? Klinkt lekker.
Maar wentelteefjes zijn ook heerlijk!
Dettie
Maat net wat jij zegt, ik zet nu ook niet alle dagen eendenborst of lamskoteletjes op tafel (ben gek op lamsvlees overigens) Slagroom is hier eveneens zelden te vinden en ik moest even opzoeken wat cantuccini is. En dat terwijl ik toch veel kook en graag bijzondere dingen maak. Vertel je nog hoe het vispotje, met gebakken bleekselderij en gepofte aardappelen was? Klinkt lekker.
Maar wentelteefjes zijn ook heerlijk!
Dettie
Wil je het hebben?
Nee hoor, ik heb al bergen kookboeken en ik zie me, gezien de ingrediënten die jij noemde, dit kookboek niet veel gebruiken.
Maar wel bedankt voor het aanbod.
Dettie
Maar wel bedankt voor het aanbod.
Dettie
Krijgen we nog verslag over het vispotje? Wel handig hoor zo'n staand kookboek.
Een verslag?? Ha,ha..
Geen recensie natuurlijk maar als je schrijft dat je iets uit het boek gaat koken wil ik natuurlijk wel op het forum teruglezen hoe het is bevallen!
ja ik vroeg het ook al "Vertel je nog hoe het vispotje, met gebakken bleekselderij en gepofte aardappelen was? Klinkt lekker."
marjo kennende schrijft ze: Het was lekker!
Dettie
marjo kennende schrijft ze: Het was lekker!

Dettie
Ja, verdikkie, dat kan nu niet meer!