Na boeken over Ry Cooder en JJ Cale heeft Wouter Bulckaert wederom een boek geschreven over een Amerikaanse artiest, die ten onrechte vooral bekend is bij een kleinere groep muzikale fijnproevers.
Lees verder http://www.leestafel.info/wouter-bulckaert
-
Wouter Bulckaert – Randy Newman
Re: Wouter Bulckaert – Randy Newman
Dit lijkt me inderdaad een heel prettig boek. Ik vond zijn liedje Short People altijd geweldig.
Ik ken vast meer muziek van hem, maar kom er nu zo gauw niet op.
Mooie recensie Renate.
Dettie
Ik ken vast meer muziek van hem, maar kom er nu zo gauw niet op.
Mooie recensie Renate.
Dettie
Tja, er zijn mensen die dat nummer beledigend vinden voor kleine mensen. Die hebben kennelijk het zinnetje: "Short people are just the dame as you and me" niet gehoord.
Ik hoop dat de uitgever en de auteur ook blij zijn met de bespreking. Ik kijk al uit naar een volgend boek, maar dat zal nog wel even duren.
Ik hoop dat de uitgever en de auteur ook blij zijn met de bespreking. Ik kijk al uit naar een volgend boek, maar dat zal nog wel even duren.
Ik heb je recensie gemeld aan de uitgever Renate.
Ik vind het een mooie, enthousiaste recensie, daar zal het zeker niet aan liggen. Het is de vraag of Bulckaert nog een boek gaat schrijven haha.
Dettie
Ik vind het een mooie, enthousiaste recensie, daar zal het zeker niet aan liggen. Het is de vraag of Bulckaert nog een boek gaat schrijven haha.
Dettie
Ach, hij heeft al verschillende boeken op z'n naam staan, dus wat zou hij anders moeten doen?