Angela Capobianchi - De uitvoering

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Plaats reactie
Annemarie

Angela Capobianchi - De uitvoering

Bericht door Annemarie »

Het dode meisje wordt gevonden door Elide Manin en haar beagle Bernie. Mevrouw Manin die als lerares Italiaans aan het atheneum werkt, valt flauw bij het zien van het bloederige lijk. Ze heeft het meisje bovendien herkend. Het is de zeventienjarige Cecilia Rossi, volgens iedereen een lief en rustig kind.

Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/angela-capobianchi/
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Re: Angela Capobianchi - De uitvoering

Bericht door Dettie »

Toch ben je geloof ik niet heel enthousiast ondanks dat je het een prettig leesbare thriller vond.
Was het té voorspelbaar?

Dettie
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ja, ik vond het te voorspelbaar. Misschien ligt het aan mij omdat ik zoveel thrillers lees maar het lag allemaal teveel voor de hand. Het is zeker geen slecht boek maar ook geen boek waar ik dolenthousiast over ben.
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Juist goed als je zoveel thrillers leest dan kun je onderscheid maken. In het begin zijn alle thrillers spannend tot je er meerdere gelezen hebt en dan ga je pas zien welke écht goed zijn en lekkere weglees boeken zijn maar meer ook niet.

Dettie
Annemarie

Bericht door Annemarie »

De andere thriller die ik vandaag besprak had het wel. De lezer wist vanaf het begin wie de moordenaars waren maar het boek blijft verrassen en op het eind werd ik toch mooi even te pakken genomen. Heel goed gedaan. Bij dit boek wist ik meteen nadat de personages geschetst waren wie de dader was en wat het motief. Dat is niet eens altijd zo heel erg maar dan moet het wel echt heel strak onderbouwd zijn en het verhaal moet dan verder erg verrassen. Dat viel bij dit boek een beetje tegen. Goedmaker is dan weer dat de auteur mooi en gevoelig schrijft.
Inge

Bericht door Inge »

Heb je nog andere boeken van deze schrijfster gelezen Annemarie?
In onze bib hebben ze "De vriendinnenclub" en de korte inhoud lijkt me wel iets maar omdat ik de schrijfster totaal niet ken kan ik de bal helemaal verkeerd slaan.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

De vriendinnenclub is het vorige boek maar ik heb het niet gelezen.
Inge

Bericht door Inge »

oke bedankt Annemarie
Plaats reactie