# Peter van Beek - Slagzee

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Plaats reactie
Renate

# Peter van Beek - Slagzee

Bericht door Renate »

Het boek begint met een gruwelijke moord op een oude man, door een man en een vrouw, die aan het eind van het hoofdstuk nog even ruzie lijken te krijgen, omdat de man een sterke afkeer van homoseksuelen laat blijken.
Vervolgens wordt een lichaam van een man gevonden, waarvan de vingers verwijderd zijn. De man lijkt al een jaar dood te zijn. In Duitsland wordt in een jachthut in het Teutoburger Woud ook een dode man gevonden.

lees verder http://thrillers-leestafel.info/peter-van-beek

-
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Re: # Peter van Beek - Slagzee

Bericht door Dettie »

Kun je alles wel goed uit elkaar houden Renate? Mij begint het al te duizelen bij het lezen van de recensie.

Dettie
Renate

Bericht door Renate »

Dat valt wel mee. Het zijn toch wel vrij gemakkelijk leesbare boekjes. Zoals gezegd, het probleem vind ik meer het tijdsverloop. Je leest dat iemand vermoord wordt en de daders krijgen ruzie over de vermeende homoseksualiteit van een van hen. Ongeveer een jaar later wordt het lichaam kennelijk gevonden en in de loop van het verhaal wordt het lichaam van de vrouw, die ruzie met haar partner in crime heeft gekregen dood in een boom gevonden. De dader is haar partner in crime, die inmiddels ook de grootvader van Lone vermoord heeft. Mag ik dit een vreemde gang van zaken vinden?
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Ja dat mag! Wel eerruuug toevallig allemaal.

Dettie
Plaats reactie