Jussi Adler-Olsen - De grenzeloze
Jussi Adler-Olsen - De grenzeloze
Raar maar waar: mijn eerste boek van Jussi Adler-Olsen. Zeker niet de laatste!
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/jussi-adler-olsen
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/jussi-adler-olsen
Re: Jussi Adler-Olsen - De grenzeloze
Ik heb er ooit een gelezen, geen idee meer welke, maar er zijn dus geen andere gevolgd..
Bij mij komen er vast en zeker meer bij!
Het klinkt weer goed. Nu ook de voorgaande boeken uit de serie Q lezen.
Ik heb me voorgenomen dat te gaan doen zodra mijn stapel nog te lezen boeken geslonken is...
Ja, het zijn nogal dikke pillen. Als je ze in de juiste volgorde leest, leer je ook meer over de hoofdfiguren en hun achtergrond.
Ik was "bang" dat ik echt middenin een serie viel en veel van de rode draad niet zou snappen. Dat viel gelukkig erg mee. Ik heb er zelfs helemaal geen last van gehad. Toch is het altijd leuker natuurlijk om een reeks op de juiste volgorde te lezen.
Nee, het is niet zo erg als bij de serie Noordzeemoorden. Het is meer dat je langzaam wat meer te weten komt over het verleden van de hoofdfiguren.
Ik ben er zeker nieuwsgierig naar! Nu nog wachten tot ik tijd heb. 

En ik heb het vandaag uit de bibliotheek gehaald. Het boek van Hjort Rosenfeldt, dat ik ook graag had willen lezen, moet maar even wachten. Twee dikke thrillers vond ik wat te veel van het goede.
Dankzij de bespreking en het feit dat ik inmiddels een stukje in het boek gevorderd ben, nog lang niet halverwege overigens, denk ik te weten wie de moordenaar is. Hoewel, ik geloof dat ik misschien de bespreking niet eens nodig heb.
Jussi Adler-Olson weet toch nog wel de nodige verrassingen uit de hoge hoed te toveren.