Stuart Macbride - Slachthuis
Stuart Macbride - Slachthuis
In een offshorecontainer met voedsel wordt een deel van een lichaam gevonden. Dit leidt naar een vleesgroothandel en van daar naar een slager.
Lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/stuart-macbride
Inge
Lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/stuart-macbride
Inge
Re: Stuart Macbride - Slachthuis
Ik heb het boek gelezen en ook nog andere boeken van deze schrijver gelezen, dus ik mag aannemen dat het me wel bevallen is.
Wat jammer dat het verhaal inzakte. Gek is dat, spanning opbouwen lukt vaak wel maar het vasthouden is nog niet zo eenvoudig.
Misschien was de spanning van in het begin te hoog en was het onmogelijk vol te houden. Het was echt van in het begin gruwelenAnnemarie schreef:Wat jammer dat het verhaal inzakte. Gek is dat, spanning opbouwen lukt vaak wel maar het vasthouden is nog niet zo eenvoudig.

Dat begint maakt dan toch wel weer nieuwsgierig hoor!Inge schreef:Misschien was de spanning van in het begin te hoog en was het onmogelijk vol te houden. Het was echt van in het begin gruwelenAnnemarie schreef:Wat jammer dat het verhaal inzakte. Gek is dat, spanning opbouwen lukt vaak wel maar het vasthouden is nog niet zo eenvoudig.
Het begin is super maar ik zou het niet lezen als ik pas gegeten heb
... ik haakte eigenlijk pas dik halverwege het boek af (qua spanning dan)

Is het zo goor? Het maakt me wel nieuwsgierig maar die afnemende spanning is wel heel jammer.Inge schreef:Het begin is super maar ik zou het niet lezen als ik pas gegeten heb... ik haakte eigenlijk pas dik halverwege het boek af (qua spanning dan)
Ik heb er even serieus over gedacht om vegetariër te worden. Laat me zeggen dat de beschrijvingen heel levendig waren en mijn fantasie had niet veel nodig om geprikkeld te worden
Brrrr, dat klinkt niet best! Maar wel spannend goor dus? Niet zo akelig dat je het liefst wilde afhaken?Inge schreef:Ik heb er even serieus over gedacht om vegetariër te worden. Laat me zeggen dat de beschrijvingen heel levendig waren en mijn fantasie had niet veel nodig om geprikkeld te worden
spannend goor... je bent nieuwsgierig, je wilt zekerheid, je blijft lezen. Ademloos, op het puntje van je stoel, bijtend op je onderlip... kan het echt? zou dat kunnen? ECHT???? en daarom blijf je lezen totdat het kaartenhuis ineen valt... 

Wat schrijf je dat leuk! Ik had, op het gore na, hetzelfde met het boek De onschuldige slaap van Karen Perry.
ah dan moet ik die eens op mijn lijstje zetten
bedankt Annemarie!

Het is een goed boek maar zakt dus net als Slachthuis halverwege in.Inge schreef:ah dan moet ik die eens op mijn lijstje zettenbedankt Annemarie!
Dus niet op het lijstje. Dat is misschien maar best want die lijst wordt alsmaar langer 

Een herkenbaar probleem Inge!Inge schreef:Dus niet op het lijstje. Dat is misschien maar best want die lijst wordt alsmaar langer