Koortsmeisje is een beklemmende, historische thriller die me van begin tot eind in zijn greep hield. Het verhaal is angstaanjagend en intrigerend. Elisabeth Östnäs is een naam om te onthouden.
Lees mijn recensie: http://www.thrillers-leestafel.info/elisabeth-ostnas
-
Elisabeth Östnäs - Koortsmeisje
Elisabeth Östnäs - Koortsmeisje
Laatst gewijzigd door Annemarie op 05 apr 2014, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Elisabeth Östnäs - Koortmeisje
O ja, heel goed boek(je)! Ik heb het gerecenseerd voor crimezone waar ik o.a. schreef:
Elisabeth Östnäs heeft met deze psychologische thriller een debuut geschreven dat er mag zijn. Met name in het eerste deel weet ze een sfeer neer te zetten waardoor je meegesleept wordt in de verwarde psyche van Luna, de vrouw met bloed aan haar handen. Het boek komt langzaam op gang, maar boeit vanaf het begin. Woorden als sinister, huiveringwekkend en mysterieus schieten door je hoofd.
Erg mooi, ik heb er van genoten. Een vreemd, apart, psychologisch getint boek.
Elisabeth Östnäs heeft met deze psychologische thriller een debuut geschreven dat er mag zijn. Met name in het eerste deel weet ze een sfeer neer te zetten waardoor je meegesleept wordt in de verwarde psyche van Luna, de vrouw met bloed aan haar handen. Het boek komt langzaam op gang, maar boeit vanaf het begin. Woorden als sinister, huiveringwekkend en mysterieus schieten door je hoofd.
Erg mooi, ik heb er van genoten. Een vreemd, apart, psychologisch getint boek.
Re: Elisabeth Östnäs - Koortsmeisje
Ik had jouw recensie al gezien. Heel mooi geschreven! Het is echt een bijzonder boek, heel apart inderdaad en erg goed.
en nog een voor op het lijstje... mijn lijstje is weer aan het groeien. 

Heerlijk toch al die boekenwensen Inge!
Soms wel, soms niet... soms werkt het frustrerend... zoveel te lezen, zo weinig tijd maar we gaan weer richting grote vakantie en dan moet ik toch iets achter de hand hebben 

Ja, dat is waar. Soms word ik ook bijna onder een boekenberg bedolven. Maar een goede voorraad voor de zomervakantie is inderdaad niet verkeerd!Inge schreef:Soms wel, soms niet... soms werkt het frustrerend... zoveel te lezen, zo weinig tijd maar we gaan weer richting grote vakantie en dan moet ik toch iets achter de hand hebben