Michiel Stroink - Of ik gek ben (debuut)
Re: Michiel Stroink - Of ik gek ben (debuut)
Van behandelaars en behandelplannen. En hoe er met mensen omgegaan wordt. Ik bedoel het meer in het algemeen. Het lijkt mij dat er verschil moet bestaan tussen klinieken. Er zullen toch ook klinieken zijn die de patiënten met respect en met goede bedoelingen behandelen?
Mijn meeste ervaringen zijn redelijk positief.berdine schreef:Van behandelaars en behandelplannen. En hoe er met mensen omgegaan wordt. Ik bedoel het meer in het algemeen. Het lijkt mij dat er verschil moet bestaan tussen klinieken. Er zullen toch ook klinieken zijn die de patiënten met respect en met goede bedoelingen behandelen?
Laatst gewijzigd door Renate op 06 mei 2014, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Renate,
Ik meld het maar even dat dit een openbaar forum is, iedereen kan dus lezen wat je schrijft.
Als je dat niet uitmaakt dan is er niets aan de hand maar ik vind wel dat ik het je even moet melden.
Dettie
Ik meld het maar even dat dit een openbaar forum is, iedereen kan dus lezen wat je schrijft.
Als je dat niet uitmaakt dan is er niets aan de hand maar ik vind wel dat ik het je even moet melden.
Dettie
De verfilming begint...
Frank Lammers is de regisseur. “OF IK GEK BEN is een tragiekomediethriller over menselijk falen. Wat doe je als je op een dag wakker wordt en alles kwijt bent. Je geld, je carrière, je vrijheid en de wereld zegt dat je gek bent? We gaan op avontuur met een fantastische crew, een nog betere cast en een debuterend regisseur. Ik kan niet wachten!’
Frank Lammers is de regisseur. “OF IK GEK BEN is een tragiekomediethriller over menselijk falen. Wat doe je als je op een dag wakker wordt en alles kwijt bent. Je geld, je carrière, je vrijheid en de wereld zegt dat je gek bent? We gaan op avontuur met een fantastische crew, een nog betere cast en een debuterend regisseur. Ik kan niet wachten!’
Ik ben benieuwd! Het boek is in ieder geval goed.