Dimitri Verhulst - De helaasheid der dingen
Re: Dimitri Verhulst: de helaasheid der dingen
Als iemand een boek aanbeveelt dat ik zelf heel mooi vond, ben ik altijd blij!
De helaasheid der dingen is inderdaad een boek met rauwe humor. Dit vind ik zo leuk aan dit boek. Er zijn veel negatieve gevoelens maar hij slaagt er toch in om het nog humoristisch te brengen.
Ik heb het boek uitgelezen in twee dagen, het is een boek dat zeer vlot leest. Berdine zei dat er geen woord teveel stond in de zinnen. Dit kan ik wel beamen. Maar een zin twee keer lezen heb ik zelden gedaan. Zijn zinnen zijn duidelijk geschreven, soms wat lang, maar dat stoorde mij niet.
Het is een echte aanrader.
Ik heb het boek uitgelezen in twee dagen, het is een boek dat zeer vlot leest. Berdine zei dat er geen woord teveel stond in de zinnen. Dit kan ik wel beamen. Maar een zin twee keer lezen heb ik zelden gedaan. Zijn zinnen zijn duidelijk geschreven, soms wat lang, maar dat stoorde mij niet.
Het is een echte aanrader.
Dag Anneleen.
Ik heb het boek toentertijd niet uitgelezen, vond er niets aan, te grof, de humor flauw en te vergezocht (sorry). Maar ik moet zeggen nu ik Dimitri Verhulst volg in Made In Europe krijg ik wel een andere kijk op de man en nu je hem beter 'kent' zal ik mogelijk anders oordelen over het boek.
Maar ik vond meerdere boeken van hem niet goed terwijl andere recensenten er zeer te spreken over zijn. Denkelijk ligt zijn stijl me gewoon niet.
Schrijven kan hij wel, dat is zeker!
Dettie
Ik heb het boek toentertijd niet uitgelezen, vond er niets aan, te grof, de humor flauw en te vergezocht (sorry). Maar ik moet zeggen nu ik Dimitri Verhulst volg in Made In Europe krijg ik wel een andere kijk op de man en nu je hem beter 'kent' zal ik mogelijk anders oordelen over het boek.
Maar ik vond meerdere boeken van hem niet goed terwijl andere recensenten er zeer te spreken over zijn. Denkelijk ligt zijn stijl me gewoon niet.
Schrijven kan hij wel, dat is zeker!
Dettie
Misschien moet je dat dan toch nog eens proberen. Er zijn zeker boeken van zijn hand die grof zijn, maar ik vond het bij deze meevallen. En het was nodig voor de couleur locale. Als je een verhaal als in keurig nette taal zou schrijven, dan klopt het niet met de inhoud.
Ik heb hier nog een boek van Verhulst liggen... Spoo Pee Doo heet het.
ben er benieuwd naar, maar eerst andere boeken lezen...
Dettie
ben er benieuwd naar, maar eerst andere boeken lezen...
Dettie
Dat is dat boek dat je mocht downloaden. Ik heb het gelezen en of dat nou een boek is waar je zin in meer van krijgt? Ik betwijfel het.