Ik plaats hem hier omdat hij als psychologische thriller wordt gepresenteerd, maar eigenlijk vind ik het meer een spannende, psychologische roman.
zie http://www.thrillers-leestafel.info/mal ... on-giolito
-
Malin Persson Giolito - Tussen twee vuren
-
Re: Malin Persson Giolito - Tussen twee vuren
Nou als ik het zo lees vind ik het toch wel een thriller.
Dettie
Dettie
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Het is geen standaard thriller. Maar wel spannend. Klinkt als een goed boek.
-
Ah, bedankt voor het plaatsen Dettie! Sorry, realiseer me nu pas dat ik vergeten was de benodigde gegevens van het boek aan je door te geven
.
En ja, het lijkt wel thrillerachtig en er zitten ook wel thriller-elementen in, maar juist omdat de ontwikkeling van de verhoudingen meer aandacht krijgen dan de 'normale' zoektocht naar de dader van de moord, heb ik het getypeerd zoals in de recensie staat. Zelfs jij Dettie, zou dit boek wel aankunnen
.
@annemarie: ik vond het inderdaad een goed boek! Daarom durf ik het ook wel een pageturner te noemen.

En ja, het lijkt wel thrillerachtig en er zitten ook wel thriller-elementen in, maar juist omdat de ontwikkeling van de verhoudingen meer aandacht krijgen dan de 'normale' zoektocht naar de dader van de moord, heb ik het getypeerd zoals in de recensie staat. Zelfs jij Dettie, zou dit boek wel aankunnen

@annemarie: ik vond het inderdaad een goed boek! Daarom durf ik het ook wel een pageturner te noemen.