De reden hiervan is dat ik inmiddels al geruimte tijd aan het inpakken ben, aangezien we volgende week gaan starten met een ingrijpende verbouwing. Zonde als al die boeken bloot moeten staan aan stof, gruis of andere schadeveroorzakers dus ik ben mijn hele huisraad aan het inpakken. 20 verhuisdozen gehaald en vol goede moed aan de slag, maar wat heb ik belachelijk veel boeken, zeker voor mijn jonge jaren;). Studieboeken, tuinboeken, kookboeken, hobbyboeken, kinderboeken, reisboeken en dan dus alle romans, trillers en overige literatuur. Aan vrijwel elk boek kleeft een herinnering, het ene boek heb ik gekregen van mijn beste vriendin, het andere boek kocht ik van mijn eerste salaris van mijn bijbaantje, etc, etc. Probeer dan maar eens om je boekencollectie uit te dunnen...
Dus mochten jullie me de aankomende periode niet meer zoveel horen, zien of lezen: ik ben aan het opruimen en daarna aan het verbouwen!
Nu nog de 10 boeken uitkiezen die in mijn nachtkastje mogen om deze periode door te komen...
Groet, Maaike (met excuses voor het wat lange, dramatische