Stefan Ahnhem - Zonder gezicht
Stefan Ahnhem - Zonder gezicht
Oei, oei, oei wat een goed debuut. Spannend van begin tot eind.
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/stefan-ahnhem
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/stefan-ahnhem
Re: Stefan Ahnhem - Zonder gezicht
Ja, ja je moet niet aan de gang blijven, het is al erg genoeg. .
Ik ben nu halverwege zijn tweede boek en die is ook zo goed. Dit zijn geen boeken voor tere zieltjes... Brrr.
Had ik maar een teer zieltje..
Ik heb het net uit de bibliotheek gehaald. Gewoon gepakt naar aanleiding van de achterflap, dus niet dankzij deze bespreking, die ik nu pas lees.
Annemarie wist altijd wel wat ze las, ondanks dat dit een debuut was, dus het zal vast een goed boek zijn.
Dettie
Dettie
Nou ja, de bespreking vind ik al aantrekkelijk.
Maar wat me trok was het feit dat het het eerste deel van een serie leek te zijn en daar houd ik van. Scandinavisch is ook al een pluspunt en de tekst op de achterkant trok me ook.
Maar wat me trok was het feit dat het het eerste deel van een serie leek te zijn en daar houd ik van. Scandinavisch is ook al een pluspunt en de tekst op de achterkant trok me ook.
Het boek is heel spannend en ik moet zeggen dat ik maar heel weinig medelijden voel met de eerste 2 slachtoffers. Wat zij Claes Mälvik op school hebben aangedaan en vooral wat ze later, toen ze al volwassen waren nog hebben gedaan, tart werkelijk alles en deze moorden geven me toch een idee van: "boontje komt om z'n loontje". Mannen die hun slachtoffer, dat hen niets heeft misdaan, zodanig mishandelen dat hij op sterven na dood is, vind ik walgelijk.
Ik ben vroeger ook wel gepest op school, maar toch nooit zo erg. Het bleef toch beperkt tot verbaal geweld.
Ik ben vroeger ook wel gepest op school, maar toch nooit zo erg. Het bleef toch beperkt tot verbaal geweld.
En het boek is uit, met een zeer verrassende ontknoping.
Ik zou het bijna gaan lezen Renate
Maar je weet het, ik ben geen ster in Thrillers.
Dettie

Maar je weet het, ik ben geen ster in Thrillers.
Dettie
Nee, bovendien is het boek toch wel vrij gruwelijk, hoewel het niet allemaal echt uitgebreid besproken wordt.