Nele Neuhaus - Diepe wonden
Nele Neuhaus - Diepe wonden
Over deze spannende thriller waarin de hoofdpersonen grote geheimen met zich meedragen kan ik kort en bondig zijn: Een dijk van een boek!
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/nele-neuhaus
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/nele-neuhaus
Re: Nele Neuhaus - Diepe wonden
Een waardig opvolger dus?!
Ik heb het eerste deel (nog!) niet gelezen maar over dit deel kan ik alleen maar heel enthousiast zijn.
Nou je bent zeker enthousiast. Leuk!
Dettie
Dettie
Ik ga het eerste boek ook lezen. Ben heel benieuwd!
-
Je maakt me heel erg nieuwsgierig, Annemarie! Ik vond haar eerste boek geweldig goed, alvast veel leesplezier daarmee
.

Ik vind het eerste boek beter, maar niettemin heb ik ook menig uur gespannen zitten lezen! Verslag volgt misschien nog wel.
Vind je het eerste boek beter? Dan heb ik heel wat om me op te verheugen!
Is het eerste deel dan "sneeuwwitje moet sterven"?
Ja, dat is het eerste boek.Inge schreef:Is het eerste deel dan "sneeuwwitje moet sterven"?
Er is geen verband hoor, geen vervolg of zo.
Nee inderdaad, dat kwam misschien wel even zo over.
Wat een enthousiast verslag! En dan nog zeg je hierboven dat je het eerste boek beter vindt. Ik duik nu echt zo snel mogelijk de boekwinkel in! Leuk dat we samen enthousiast zijn over een boek.
Zover ik het me herinner vond ik het eerste boek wat makkelijker bij te houden. Dit was soms nogal ingewikkeld, met al die lintjes naar het verleden en al die personages. Maar het is niettemin een lekkere thriller!
En het heerlijke is dat we al weten dat ze nog een aantal andere boeken heeft geschreven. We hoeven alleen maar geduldig op de Nederlandse vertalingen te wachten!
Ik heb nu deze liggen, hetgeen betekent dat ik het tweede deel nog moet lezen.
Het is wel heel spannend. Opvallend is trouwens dat men zich helemaal niet met de eerste moord bezig mag houden.
Zou er iemand een andere identiteit hebben gekozen?
Zou er iemand een andere identiteit hebben gekozen?
Ha, zo te lezen ben je weer volop aan het genieten!
Van een goede thriller geniet ik altijd. En nu ik iedere avond bij een paar katten zit, heb ik nog meer tijd om te genieten. Hoewel dat genot ook wel eens verstoord wordt. Bijvoorbeeld door een kat die toch de deur van de kamer open heeft gemaakt, terwijl ze er niet uit mag, of een kat die gezellig in de mand haar behoefte zit te doen, terwijl ik net een schone kattenbak neerzet.
Oeps, dat zijn wel vervelende "ongelukjes". Maar een echte diehard lezer laat zich daar natuurlijk niet door stoppen. 

En ik heb het uit. Woensdag weer naar de bibliotheek en zien wat ik nu nog kan krijgen. Ik hoop op het tweede deel uit de serie. Anders moet het maar het vijfde deel worden.
Morgen is het Prinsjesdag, dus niet de meest geschikte dag om naar Den Haag te gaan. Bovendien blijkt de bibliotheek dan grotendeels gesloten te zijn.
Morgen is het Prinsjesdag, dus niet de meest geschikte dag om naar Den Haag te gaan. Bovendien blijkt de bibliotheek dan grotendeels gesloten te zijn.
Nee, dan kun je inderdaad maar beter morgen gaan. Zo te lezen ben je hopeloos verslaafd aan deze serie. 

Ach ik houd sowieso van thrillers met vaste hoofdfiguren. Eerder had ik 'Sneeuwwitje moet sterven' gelezen en in de vakantie heb ik het eerste deel van de serie in het Duits gelezen.
Ja, ik hou daar ook van. Ik lees nu "Heks" van Camilla Lackberg. Geen recensieboek maar heerlijk met al die bekende personages.