Deon Meyer - Orion
Deon Meyer - Orion
"Het geld komt goed van pas. Privédetective en voormalig politieman Zatopek van Heerden leeft op het randje van armoede. Toch staat hij niet positief tegenover de nieuwe opdracht die zijn vriend Kemp hem bezorgd heeft. Hij acht het vrijwel onmogelijk aan de verwachting van zijn opdrachtgever te voldoen. Advocate Hoop van Beneke wil dat hij een gestolen testament opspoort. Binnen zeven dagen."
Lees verder: http://www.thrillers-leestafel.info/deon-meyer
Lees verder: http://www.thrillers-leestafel.info/deon-meyer
Re: Deon Meyer - Orion
Ha je geliefde Deon Meyer.
Auteur Deon Meyer doet de sek.suele volwassenwording van Van Heerden uit de doeken
Er wordt flink over zijn sek.suele avonturen uit de doeken gedaan?
Het persoonlijke verhaal van Zatopek bouwt toe naar het moment dat hij volgens zichzelf zijn integriteit is kwijtgeraakt. Het moment dat hem tot een slecht mens heeft gemaakt.
Het lijkt erop dat het een corrupte politieagent was.
Vandaar het op randje van armoede leven en ex-agent neem ik aan...
Je weet het altijd spannend te brengen, elke keer wil ik weten hoe het afloopt!
Dettie
Auteur Deon Meyer doet de sek.suele volwassenwording van Van Heerden uit de doeken
Het persoonlijke verhaal van Zatopek bouwt toe naar het moment dat hij volgens zichzelf zijn integriteit is kwijtgeraakt. Het moment dat hem tot een slecht mens heeft gemaakt.
Dettie
Ja, inderdaad. Er wordt over zijn eerste verliefdheid geschreven en over zijn eerste keer. Niet schunnig of zo, het past bij het verhaal want het bouwt toe naar het moment dat hij zijn eerste grote liefde leert kennen. De ervaringen zijn van invloed op de persoon die hij geworden is.Dettie schreef:Ha je geliefde Deon Meyer.
Dettie
Misschien lijkt dat zo maar zo zit het toch niet helemaal... Er is iets heel anders aan de hand.Dettie schreef:
Dettie
Leuk dat ik je nieuwsgierig heb gemaakt!
kijk dat is er dan wel weer een voor het lijstje 
Zijn er meerdere boeken met dit hoofdpersonage en moeten ze in volgorde gelezen worden?
Ik dacht uit je verslag uit te maken dat dit zo was maar ben niet zeker.

Zijn er meerdere boeken met dit hoofdpersonage en moeten ze in volgorde gelezen worden?
Ik dacht uit je verslag uit te maken dat dit zo was maar ben niet zeker.
Dit personage - Van Heerden - kende ik nog niet. Er is ook een reeks boeken met het hoofdpersoon Bennie Griessel en er zijn boeken over Lemmer. Op zich is het wel leuk om die op volgorde te lezen. Wat grappig is, is dat er bepaalde personages in meerdere boeken voorkomen. In dit boek kwam ik bijvoorbeeld oud-collega's van Van Heerden tegen die ik ook weer ken als bijfiguren uit andere boeken van Deon Meyer. De hoofdpersonen bewegen zich dus allemaal in een bepaald wereldje voort.
bedankt Annemarie voor de uitleg. Ik ga, als de bib terug open is want die is gesloten wegens herorganisatie, eens kijken voor dit boek of een boek van deze schrijver.
Leuk Inge! Mijn persoonlijke favoriet is "13 uur".Inge schreef:bedankt Annemarie voor de uitleg. Ik ga, als de bib terug open is want die is gesloten wegens herorganisatie, eens kijken voor dit boek of een boek van deze schrijver.
-
En '13 uur' heb ik net gisteren dichtgeslagen. Het was Thriller van het Jaar van Vrij Nederland in 2012 en helemaal terecht. Hartstikke goed. Orion komt op mijn leesverlanglijstjeAnnemarie schreef:Leuk Inge! Mijn persoonlijke favoriet is "13 uur".Inge schreef:bedankt Annemarie voor de uitleg. Ik ga, als de bib terug open is want die is gesloten wegens herorganisatie, eens kijken voor dit boek of een boek van deze schrijver.

"13 uur" is een fantastisch boek! Ik vind het nog steeds zijn beste.Joanazinha schreef:En '13 uur' heb ik net gisteren dichtgeslagen. Het was Thriller van het Jaar van Vrij Nederland in 2012 en helemaal terecht. Hartstikke goed. Orion komt op mijn leesverlanglijstjeAnnemarie schreef:Leuk Inge! Mijn persoonlijke favoriet is "13 uur".Inge schreef:bedankt Annemarie voor de uitleg. Ik ga, als de bib terug open is want die is gesloten wegens herorganisatie, eens kijken voor dit boek of een boek van deze schrijver.