Dit boek begint ontzettend spannend maar dan zorgen onverwachte verhaalwendingen ervoor dat het verhaal zijn geloofwaardigheid verliest. Het schrijversduo heeft alles in huis om een succesvolle thriller neer te zetten maar moet het enthousiasme nog wat leren temperen. Less is more!
Lees mijn recensie hier: http://www.leestafel.info/karen-perry
Karen Perry - De onschuldige slaap
Re: Karen Perry - De onschuldige slaap
Goh, en ook jij had een wat tegenvallend boek. Als tegenwicht heb ik het mijne in een ruk uitgelezen.
Ik had dit weekend geluk: de nieuwe Lars Kepler. Dat was absoluut geen tegenvaller!
Dat horen we dus nog wel!!
Recensie is in de maak!
Heerlijk. Een van die schrijvers, waarbij het altijd veel te lang duurt voor er weer iets nieuws van in de bibliotheek te vinden is.Annemarie schreef:Ik had dit weekend geluk: de nieuwe Lars Kepler. Dat was absoluut geen tegenvaller!
Deze nieuwe is echt weer fantastisch Renate!Renate schreef:Heerlijk. Een van die schrijvers, waarbij het altijd veel te lang duurt voor er weer iets nieuws van in de bibliotheek te vinden is.Annemarie schreef:Ik had dit weekend geluk: de nieuwe Lars Kepler. Dat was absoluut geen tegenvaller!
Ik zal nog geduld moeten hebben. Ik geloof dat ik het voorgaande boek nog moet lezen.Annemarie schreef:Deze nieuwe is echt weer fantastisch Renate!Renate schreef:Heerlijk. Een van die schrijvers, waarbij het altijd veel te lang duurt voor er weer iets nieuws van in de bibliotheek te vinden is.Annemarie schreef:Ik had dit weekend geluk: de nieuwe Lars Kepler. Dat was absoluut geen tegenvaller!