Het blijkt maar weer dat je een serie ook het beste als serie kunt lezen. Het ligt deels aan mezelf, omdat ik de gewoonte heb onvoorbereid aan een boek te beginnen(geen flap, geen begeleidende brief lezen), maar ik kreeg pas na bijna honderd pagina's in de gaten dat dit een derde deel was.
'Dààrom snap ik er niks van....' verzuchtte ik. Dat kwam dan wel weer goed verderop. Langzaam
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/jara-lee
Jara Lee - Recht gezet
Re: Jara Lee -Recht gezet
Is dit ook van eigen bodem?
Grappig trouwens dat je pas na een tijdje doorhad dat het een derde deel was. Werd er niet opvallend vaak verwezen naar dingen uit het verleden?
Grappig trouwens dat je pas na een tijdje doorhad dat het een derde deel was. Werd er niet opvallend vaak verwezen naar dingen uit het verleden?
Dat weet je dus niet, of er verwezen werd naar eerdere boeken, of dat dat verleden nog in het verhaal van ditzelfde boek een rol gaat spelen.
Tenminste, dat duurde even voor ik dat door had. Ik het begin dacht ik dat men een superintelligente lezer verwachtte, en dan laat ik me niet kennen ( ha ha!!)
De schrijvers zijn van eigen bodem.
Tenminste, dat duurde even voor ik dat door had. Ik het begin dacht ik dat men een superintelligente lezer verwachtte, en dan laat ik me niet kennen ( ha ha!!)
De schrijvers zijn van eigen bodem.
Ik begrijp wat je bedoelt. Soms lijkt een boek een vervolg te zijn omdat je als lezer wel erg in het duister tast maar dan wordt ineens alles alsnog duidelijk.
Wel knap dat je het dan toch uitleest én de samenhang begrijpt!
Dettie
Dettie
Re: Jara Lee - Recht gezet
Ook knap van de schrijvers dat ze er toch een samenhangend geheel van kunnen maken, en dat later de dingen op hun plaats vallen.