De Nederlandse journaliste Tess, huurt een lodge op uitnodiging van oom Harry, die contact met haar had opgenomen over een dringende zaak waar zij de primeur van zou krijgen. Hij wilde zijn informatie niet mailen, dus Tess reist af naar Phalaborwa, maar als ze arriveert, blijkt oom Harry al te zijn overleden.
’s Nachts hoort Tess een schreeuw en vervolgens een schot.
lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/c-braam/
Willeke
Conny Braam - Het beest van Kruger
Re: Conny Braam - Het beest van Kruger
Echt een boek voor jou Willeke, en niet voor mij.
Ha, dat dacht ik ook tijdens het lezen Marjo, kun je nagaan.
Het doet denken aan de boeken van Deon Meyer die een spannend verhaal ook combineert met de Zuid-Afrikaanse geschiedenis. Het klinkt erg interessant! Ik hou zeker van het Zuid-Afrikaanse sfeertje. Is dat in dit boek ook te "proeven"?
Ja ik moest ook aan de boeken van Deon Meyer denken, die zijn misschien nóg meer van binnenuit, en in het nú, en meer thriller-achtig. Dit boek grijpt meer terug op dingen die in het verleden gebeurd zijn.
Maar ik proefde de sfeer inderdaad goed. Het speelt zich voor een deel in en rond het Krugerpark af, en er komt ook nog het nodige wild in voor. Ik kreeg meteen zin om die kant op te reizen.
Ik denk dat het wel een boek voor jou is Annemarie, ik heb het iemand te leen beloofd, maar daarna kan het jou kant op als je wilt hoor.
Maar ik proefde de sfeer inderdaad goed. Het speelt zich voor een deel in en rond het Krugerpark af, en er komt ook nog het nodige wild in voor. Ik kreeg meteen zin om die kant op te reizen.
Ik denk dat het wel een boek voor jou is Annemarie, ik heb het iemand te leen beloofd, maar daarna kan het jou kant op als je wilt hoor.