Een heel vreemd boek. Ik bleef erin lezen en had het zo uit maar ik blijf met vragen zitten. Sommige dingen zijn onlogisch en het verhaal gaat alle kanten op.
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/chr ... r-carlsson
Christoffer Carlsson - De jongen die terugkeerde
Re: Christoffer Carlsson - De jongen die terugkeerde
Dan heb je er nog een knap verslag van weten te maken.
Je blijft toch redelijk positief vind ik.
Dettie
Je blijft toch redelijk positief vind ik.
Dettie
-
Mooie recensie 

Dank je wel Mieke!
@Dettie: het boek heeft zijn goede en minder goede kanten. Het is dus niet nodig om heel negatief te zijn. Er zullen genoeg mensen zijn die dit een goed boek vinden maar ik vind het wat minder geslaagd. Er gebeuren vreemde dingen waar de lezer geen verklaring voor krijgt en er staan een paar slordigheden in het boek.
Wat wel echt goed is gedaan is hoe de hoofdpersoon, David, omgaat met zijn daden. Hij krijgt letterlijk geen hap meer door zijn keel.
@Dettie: het boek heeft zijn goede en minder goede kanten. Het is dus niet nodig om heel negatief te zijn. Er zullen genoeg mensen zijn die dit een goed boek vinden maar ik vind het wat minder geslaagd. Er gebeuren vreemde dingen waar de lezer geen verklaring voor krijgt en er staan een paar slordigheden in het boek.
Wat wel echt goed is gedaan is hoe de hoofdpersoon, David, omgaat met zijn daden. Hij krijgt letterlijk geen hap meer door zijn keel.