Max Allan Collins - Moordcyclus (Criminal Minds)

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Plaats reactie
Annemarie

Max Allan Collins - Moordcyclus (Criminal Minds)

Bericht door Annemarie »

Fans van Criminal Minds zullen genieten van dit boek. Ondanks het pittige onderwerp, is het toch luchtig van toon en leest het lekker weg. Reserveer vast ruimte in de koffer want dit boek biedt heerlijk leesvoer voor op vakantie.

Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/max-allan-collins/
Marjo

Re: Max Allan Collins - Moordcyclus (Criminal Minds)

Bericht door Marjo »

Fan van watte???
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Nee, daar heb ik ook nooit van gehoord, het blijkt vorig jaar op Nederland of in ieder geval een Nederlandse zender te zijn uitgezonden. Is volledig aan me voorbij gegaan terwijl we toch wel regelmatig een thriller/detective kijken.
Ik heb nog even gezocht http://www.alletvseries.com/criminal-minds maar ook de gezichten uit de serie zeggen me niets. o dear, o dear.

Wel een spannend (luguber) verhaal!

Dettie
Annemarie

Bericht door Annemarie »

De serie wordt vrijwel elke week uitgezonden, ook vanavond. Het is echt zo'n Amerikaanse hitserie met veel mooie mensen. Net zoals bijvoorbeeld CSI. Criminal Minds is voor het genre een van de betere series.
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Haha wat grappig, is me nooit opgevallen. Stom hè.

Dettie
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Dettie schreef:Haha wat grappig, is me nooit opgevallen. Stom hè.

Dettie
Dit is helemaaaaaal geen serie voor jou dus het is logisch dat je er nooit op hebt gelet.
Inge

Bericht door Inge »

Ik volgde het vroeger wel maar wordt nu te laat uitgezonden. Ik heb een tijdje het opgenomen om dan tot de conclusie te komen dat ik toch geen tijd vind om te kijken en nu volg ik het niet meer. 'k vond het ook een van de beter series net als wire in the blood... het gaat iets psychologischer dan een doorsnee detective
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Annemarie schreef:
Dit is helemaaaaaal geen serie voor jou dus het is logisch dat je er nooit op hebt gelet.
Ik welk opzicht? Is het heel goor met veel bloed en zo?
Want op zich houd ik wel van detectives of thrillers zoals Morse en Frost en zo

Dettie
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Dit is geen detective als Morse of Frost. Het gaat over seriemoordenaars, sociopaten en pedofielen. Er worden daderprofielen opgesteld waarbij je als kijker heel wat voorgeschoteld krijgt. Het is behoorlijk gedetailleerd. De nadruk ligt op de psychologie erachter. Het hoe en waarom. Dat vind ik zelf heel boeiend. Waarom doen mensen de dingen die ze doen? Het is behoorlijk goed onderbouwd.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Inge schreef:Ik volgde het vroeger wel maar wordt nu te laat uitgezonden. Ik heb een tijdje het opgenomen om dan tot de conclusie te komen dat ik toch geen tijd vind om te kijken en nu volg ik het niet meer. 'k vond het ook een van de beter series net als wire in the blood... het gaat iets psychologischer dan een doorsnee detective
Gelukkig dat jij het ook kent Inge!
Inge

Bericht door Inge »

Vond het een heel mooie reeks. Vooral die computerdame vond ik leuk (Penelope?). Maar zag de reeks net iets liever met Gideon als baas.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Inge schreef:Vond het een heel mooie reeks. Vooral die computerdame vond ik leuk (Penelope?). Maar zag de reeks net iets liever met Gideon als baas.
Ja, Penelope Garcia vind ik ook leuk. Zonder haar zou het team niet zo sterk zijn. Ik ben het met je eens dat Gideon een meer overtuigende baas was dan Hotchner nu is.
Plaats reactie