Anne West - Superchef

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Joanazinha
Berichten: 1445
Lid geworden op: 27 Sep 2007, 16:07
Locatie: Amersfoort

Anne West - Superchef

Berichtdoor Joanazinha » 22 Mei 2012, 18:15

Superchef is geschreven in een gezellige humoristische schrijfstijl die een glimlach om je mond tovert.

Zie http://www.leestafel.info/a-west

Joanazinha

Dettie
Site Admin
Berichten: 44029
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Anne West - Superchef

Berichtdoor Dettie » 22 Mei 2012, 22:18

Ik had het al bij de spannende boeken geplaatst, gewend als ik ben dat je thrillers leest.

Het eind van je recensie is verrassend, ik dacht dat je het boek heel leuk vond, maar kennelijk toch te luchtig.

Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Anne West - Superchef

Berichtdoor Marjo » 22 Mei 2012, 23:11

Als ik dit zo lees, denk ik dat ik haar jeugdboeken leuker vind.

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Anne West - Superchef

Berichtdoor Annemarie » 23 Mei 2012, 09:43

De recensie is leuk maar of ik dit boek ook leuk zal vinden? Misschien als "tussendoortje".

Joanazinha
Berichten: 1445
Lid geworden op: 27 Sep 2007, 16:07
Locatie: Amersfoort

Re: Anne West - Superchef

Berichtdoor Joanazinha » 23 Mei 2012, 17:40

Dettie schreef:Ik had het al bij de spannende boeken geplaatst, gewend als ik ben dat je thrillers leest.

Het eind van je recensie is verrassend, ik dacht dat je het boek heel leuk vond, maar kennelijk toch te luchtig.

Dettie



Ja, ik vond het lastig om te omschrijven. Ik heb het boek op zich met plezier gelezen, maar op het eind bleef er van dat gevoel niets over. Ik voelde me eigenlijk een beetje bekocht, zo van: was dit het nou? Er had eigenlijk van het begin af meer in gezeten, maar naarmate het boek vorderde werd die belofte niet echt ingelost. Vandaar het dubbele gevoel ook bij de recensie, denk ik.


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten