Er waren eens een koning, een koningin, een
paar prinsen en prinsessen, veel ridders en
heel veel jonkvrouwen en... weinig vijanden,
heel weinig monsters en niet een draak.
lees verder, klik hier http://www.leestafel.info/agostino-traini
Dettie
Agostino Traini - De kleine ridders (va 6 jr)
Agostino Traini - De kleine ridders (va 6 jr)
Laatst gewijzigd door Dettie op 27 Nov 2010, 15:10, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik snap je niet zo goed.
Het is bedoeld voor Nederlandse kinderen want de boeken zijn al verschenen in het Italiaans maar de boeken zijn nu vertaald in het Nederlands en daaronder staat, in kleinere letters afgedrukt, dezelfde tekst in het Engels. Enkele Nederlandse en Engelse woorden staan in het rood zodat kinderen enkele woordjes kunnen leren.
Maar zowel Nederlandse als Engelstalige kinderen kunnen het complete boek dus lezen.
Dettie
Het is bedoeld voor Nederlandse kinderen want de boeken zijn al verschenen in het Italiaans maar de boeken zijn nu vertaald in het Nederlands en daaronder staat, in kleinere letters afgedrukt, dezelfde tekst in het Engels. Enkele Nederlandse en Engelse woorden staan in het rood zodat kinderen enkele woordjes kunnen leren.
Maar zowel Nederlandse als Engelstalige kinderen kunnen het complete boek dus lezen.
Dettie
Ik las jouw verslag over het tweetalige boek, en mijn oog viel toen op het feit dat het van een Italiaan was. Toen legde ik een verkeerde link: waarom dan niet een boekje tweetalig Nederlands-Italiaans.
Later drong pas tot me door dat het natuurlijk vertaal is, en dus helemaal niet bedoeld om Nederlandse kinderen Engels te leren, maar om dat te doen bij Italiaanse kinderen.
Daarom wringt het een beetje. Maar dat is alleen bij mij zo denk ik.
Later drong pas tot me door dat het natuurlijk vertaal is, en dus helemaal niet bedoeld om Nederlandse kinderen Engels te leren, maar om dat te doen bij Italiaanse kinderen.
Daarom wringt het een beetje. Maar dat is alleen bij mij zo denk ik.
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”