Monica (12 jaar) woonde met haar ouders en zus (8 jaar) in Chili maar omdat oma ziek werd ging de hele familie naar België. Ze zullen daar een jaar blijven, tot oma weer beter is.
Lees verder, klik hier http://www.leestafel.info/karen-cure
Dettie
Karen Curé - Het meisje dat in een doosje wilde kruipen 11+
Karen Curé - Het meisje dat in een doosje wilde kruipen 11+
Laatst gewijzigd door Dettie op 22 Sep 2010, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Karen Curé - Het meisje dat in een doosje wilde kruipen
Ik maak geen verslag, want ik heb het boek niet goed genoeg gelezen.
Het spreekt mij niet aan, ik zou alleen maar afkraken wat een ander dus wel mooi vindt!
Maar als je het dan hebt over tussengevoegde tekst, mij irriteren die verhalen over Chili, ik heb ze gescand, en op het laatst niet meer gelezen. En tja, origineel vind ik dit boek ook niet.
Het spreekt mij niet aan, ik zou alleen maar afkraken wat een ander dus wel mooi vindt!
Maar als je het dan hebt over tussengevoegde tekst, mij irriteren die verhalen over Chili, ik heb ze gescand, en op het laatst niet meer gelezen. En tja, origineel vind ik dit boek ook niet.
Marjo schreef:Ik maak geen verslag, want ik heb het boek niet goed genoeg gelezen.
Dat zou dan betekenen dat er geen negatieve bespreking meer geschreven kan worden. Bovendien wordt het dan wel heel ongeloofwaardig en saai als iedereen alleen maar roept dat iets mooi is. Iedereen heeft zijn eigen mening, de een vindt iets mooi om te lezen (Carry Slee) de ander zegt blèh

Dettie
Nee, nee, dat is het punt niet. Ik kan geen verslag maken omdat ik me niet genoeg in het boek verdiept heb. Ik hoefde dat niet, omdat het voor mij geen recensieboek is. Als het dat wel was geweest, had ik het wel keurig gedaan, en misschien was ik dan negatief geweest.
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”