Maria Genova - What the hack 10+

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Maria Genova - What the hack 10+

Berichtdoor Marjo » 19 Sep 2020, 19:56

Zij won er de Hotze de Roosprijs 2020 mee. Van Maria Genova's eigen site:

Als André op school komt, wil opeens niemand meer met hem praten. Hij begrijpt er niets van. Zelfs de leuke Sanne negeert hem volledig. André ontdekt wat er aan de hand is: ene DarkHacker13 heeft zijn mobiel overgenomen en verstuurt namens hem vervelende berichten. Hij weet ook wat de hacker wil. Kan hij dat blijven weigeren? En hoever durft André te gaan in zijn strijd tegen deze geheimzinnige cybercrimineel?

Ben jij zelf goed beschermd tegen hackers? Check de tips van André en ontdek wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat hackers zoals DarkHacker13 geen kans maken.

Wil je de game spelen gebaseerd op het boek? Ga ook de strijd aan tegen de DarkHackers en speel (gratis) de game op www.joinhackshield.nl

Zie het filmpje ‘Wat gebeurt er in het boek en in de game?’ https://www.youtube.com/watch?v=wEE_k03 ... e=youtu.be

Ik heb het gelezen. Al is het verhaal een beetje gewoontjes, de informatie die er in staat - bijna de helft van het boek! - maakt het een belangrijk boek, ik ga nog het een en ander opschrijven van al die tips, voor ik het weer inlever!!

Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten