Ted van Lieshout & Philip Hofman: Boer Boris gaat naar oma 3+

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Ted van Lieshout & Philip Hofman: Boer Boris gaat naar oma 3+

Berichtdoor Marjo » 11 Sep 2016, 14:31

Mijn eerste boek over Boer Boris valt niet tegen. Ik vind het heel mooi gedaan. Persoonlijk vind ik het jammer dat er die concessies worden gedaan aan de moderne tijd, maar aan de andere kant moet dat misschien wel voor de kinderen van vandaag.
Ik ben alleen zelf zo'n ouderwetse nog-geen-oma, die pruimen, appels en peren verwerkt in potjes...

Lees meer: http://www.leestafel.info/ted-van-liesh ... lip-hopman

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Ted van Lieshout & Philip Hofman: Boer Boris gaat naar oma

Berichtdoor Dettie » 11 Sep 2016, 15:35

Ja die potjes zijn ook lekker en leuk maar ik ben zo'n nieuwerwetse nooit-geen oma die alles hoppa in de vriezer gooit :D

De Boer Boris boeken zijn leuk ja. Diep in mijn hart vond ik Boer Boris gaat naar zee het allerleukste. Heb erg gelachen om al die dieren in de zee.
Maar dat was ook mijn eerste Boer Boris boek. Misschien was het toen nog de verrassing die later wat wegvalt.

Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Ted van Lieshout & Philip Hofman: Boer Boris gaat naar oma

Berichtdoor Marjo » 11 Sep 2016, 20:01

Dat zou best kunnen. Voor mij was het nieuw! Het enige dat mij een beetje tegen staat is dat die boer het uiterlijk van een kind heeft. Dat is toch niet nodig?

Anton
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 15:27

Re: Ted van Lieshout & Philip Hofman: Boer Boris gaat naar oma

Berichtdoor Anton » 11 Sep 2016, 20:08

Heb enkele boeken uit de serie gekocht. Zijn allemaal goed, maar je moet zo 'n serie ook niet uitmelken. Als is dat laatste in tegenspraak met de opzet van de reeks.


Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten