Hallo iedereen,
graag zou ik jullie willen wijzen op mijn jeugdboeken. Op 12 juni is mijn derde boek uitgekomen. De titel is "Peter en het mysterie van de Shongololo Express", kijk voor meer informatie eens op mijn website
www. jouwid.nl/?ik=schrijvert Groetjes Walter
boeken van Walter( vanaf 10 jaar)
Ik zie dat ik een spatie gedaan heb, waardoor de link niet werkt.
Het moet zijn www.jouwid.nl/?ik=schrijvert
Het moet zijn www.jouwid.nl/?ik=schrijvert
Hallo schrijvert62, welkom op Leestafel.
Ik had al een tijd terug gereageerd op een mail van je, maar daar heb ik niets op gehoord. (Misschien niet aangekomen hoor, mijn mail heeft soms wel eens kuren.)
Daarin vroeg ik om een recensie-exemplaar. We krijgen heel veel verzoeken of we boeken willen lezen. Om ze allemaal aan te schaffen is echt ondoenlijk.
Als je een recensie-exemplaar wil sturen dan mail ik je het adres van Marjo of mij.
Groetjes
Dettie
Ik had al een tijd terug gereageerd op een mail van je, maar daar heb ik niets op gehoord. (Misschien niet aangekomen hoor, mijn mail heeft soms wel eens kuren.)
Daarin vroeg ik om een recensie-exemplaar. We krijgen heel veel verzoeken of we boeken willen lezen. Om ze allemaal aan te schaffen is echt ondoenlijk.
Als je een recensie-exemplaar wil sturen dan mail ik je het adres van Marjo of mij.
Groetjes
Dettie
recensie exemplaar
Hallo, ik heb de mail gelezen. Ik heb weer nieuwe boeken besteld. Als je het adres mailt, dan stuur ik zodra ik de boeken binnen heb, eentje op. Grt. Walter
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”