Thema december 2023 - Verlichting

Elke maand een nieuw thema vertaald in boeken
Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Thema december 2023 - Verlichting

Berichtdoor Dettie » 31 Dec 2023, 11:20

De laatste dag van het jaar.
Deze keer geen zondags kinderboek maar een boek met "Eeuwenoude wijsheden die je pad verlichten" om het nieuwe jaar in te luiden.
In de hoop dat het voor iedereen een mooi, licht jaar zal worden.

Dettie

PMotte
Berichten: 296
Lid geworden op: 09 Jul 2023, 16:29
Contact:

Re: Thema december 2023 - Verlichting

Berichtdoor PMotte » 31 Dec 2023, 13:09

Het is nog wat vroeg, maar ik wil toch al iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen.
En Dettie danken voor de themaboeken, en alle andere recensenten van leestafel voor de besprekingen.
Alleen een boek dat gelezen wordt, bestaat.
Ik heb een boek te koop
Vertaalbureau Motte
Andreas
(c) Peter Motte, gebruik door AI niet toegelaten, no use by AI allowed

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Thema december 2023 - Verlichting

Berichtdoor Dettie » 01 Jan 2024, 10:30

De zon, de zee en de sterren
Eeuwenoude wijsheden die je pad verlichten
Iulia Bochis



De zon, de zee en de sterren is een prachtig fullcolour geïllustreerd boek, dat oude wijsheden combineert met prachtige en tot nadenken stemmende illustraties. Door middel van gedichten en inspirerende citaten van over de hele wereld, vertelt illustrator Iulia Bochis het verhaal van persoonlijke groei, genezing en liefde, gebaseerd op de woorden van filosofen, romanschrijvers en dichters.
Laat je door de seizoenen meevoeren door de prachtige illustraties.


Iulia Bochis is een Roemeense kunstenares geboren in de Transsylvanische stad Cluj-Napoca. Haar kunstreis begon in 2019, een jaar waarin ze in Azië woonde en reisde. Gedurende deze tijd hield ze een geïllustreerd dagboek bij dat diende als een kroniek van haar innerlijke ervaringen. Een jaar later begon ze haar kunst te delen op Instagram, waar haar werk al snel belangstelling trok van over de hele wereld. Iulia's kunst is geïnspireerd op de magie van het leven en de menselijke vonk van liefde en creativiteit. Ze blijft creëren vanuit haar studio in Zwitserland.


Zie ook het inkijkexemplaar https://www.deslegte.com/files/samples/ ... 041941.pdf


ISBN 9789464041941 | Hardcover | 128 pagina's | Fontaine | 1 september 2022

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Thema december 2023 - Verlichting

Berichtdoor Dettie » 01 Jan 2024, 10:31

Citaat van de dag

“Ik schrijf boeken om pijn te verlichten. Dat is de belangrijkste motivator om te schrijven”

― Brett Easton Ellis
Amerikaans schrijver 1964-

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Thema december 2023 - Verlichting

Berichtdoor Dettie » 01 Jan 2024, 12:50

PMotte schreef:Het is nog wat vroeg, maar ik wil toch al iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen.
En Dettie danken voor de themaboeken, en alle andere recensenten van leestafel voor de besprekingen.


En jij bedankt voor jouw inbreng! Ik was heel blij dat je het thema een maand overnam en ook alle berichten hier op het forum zijn een aanwinst, dus... Bedankt!

Dettie


Terug naar “Thema's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten