thema maart 2020 - Ik MOET een boek

Elke maand een nieuw thema vertaald in boeken
Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: thema maart 2020 - Ik MOET een boek

Berichtdoor Dettie » 31 Mar 2020, 13:42

Ja dat denk ik ook. :D

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: thema maart 2020 - Ik MOET een boek

Berichtdoor Renate » 31 Mar 2020, 13:48

Als ik dan inmiddels niet vergeten ben waarom ik een boek genoteerd heb. Misschien moet ik de boeken pas noteren tegen de tijd dat ik weer naar de bibliotheek kan. Dan heb ik in ieder geval het verhaaltje er bij, dat op het forum staat.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: thema maart 2020 - Ik MOET een boek

Berichtdoor Dettie » 01 Apr 2020, 08:17


Maak me gek!
Matthew Quick


Een voormalig psychiatrisch patiënt moet weer aan het gewone leven wennen, maar hij treedt de wereld voortdurend positief en oprecht tegemoet.

Pat is net ontslagen uit een psychiatrische inrichting. Zijn leven staat op zijn kop: hij woont bij zijn ouders, heeft geen baan en geen contact met zijn vrouw, Nikki. Toch denkt Pat dat hij zijn leven kan beteren en Nikki terug kan winnen. Als Pat de raadselachtige Tiffany ontmoet, een jonge vrouw met haar eigen problemen, wordt zijn leven opnieuw overhoop gegooi.

Maak me gek! is een aanstekelijk geestige roman over moeilijke periodes in het leven die gelukkig ook een keerzijde hebben, want achter de wolken schijnt altijd de zon. Maak me gek! is het boek achter de film Silver Linings Playbook met Oscarwinnares Jenniffer Lawrence en Bradley Cooper.

ISBN 9789401603560 | Paperback | 288 pagina's | Xander | februari 2015

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: thema maart 2020 - Ik MOET een boek

Berichtdoor Dettie » 01 Apr 2020, 08:17

Citaat van de dag

"Iets moet nieuw zijn als jullie je wereld wensen te veranderen. Jullie moeten de belangen van anderen ook als die van jezelf gaan beschouwen. Dat zal alleen gebeuren als jullie je globale realiteit reconstrueren en jezelf in overeenstemming daarmee laat regeren."

Uit: Een nieuw gesprek met God
Neale Donald Walsch - Amerikaans schrijver


Terug naar “Thema's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten