WAARSCHUWING Euroboek/Het Boekenmeisje!

Van alles en nog wat over boeken, literatuur enz.
(o.a. leesuitdaging 2022)
berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

WAARSCHUWING Euroboek/Het Boekenmeisje!

Berichtdoor berdine » 12 Okt 2012, 11:47

In augustus bestelde ik via Boekwinkeltjes.nl een tweedehands boek bij Euroboek. Euroboek blijkt dezelfde als Het Boekenmeisje. Na een week had ik het nog niet ontvangen en stuurde een mail. Binnen 3 kwartier kwam er een antwoord: Ze hadden het boek aan de verkeerde persoon gestuurd, die mijn factuurnummer had gebruikt, maar die persoon zou het boek meteen doorsturen. Ik vond het vreemd, dat ze dit binnen drie kwartier voor elkaar hadden gekregen, maar vooruit.
Week na week gebeurde er niets. Toen de mails niet meer werden beantwoord, ben ik maar gaan bellen. Zonder succes. Drie weken geleden vond mevrouw Het Boekenmeisje dat ik het bedrag terug kon krijgen. Daar waren nog twee telefoontjes voor nodig, met tijdens het laatste mijn mededeling dat ik wat anti-reclame zou gaan maken. Waarschijnlijk met Facebook in gedachten is het bedragje nu meteen op mijn rekening teruggestort.
Vandaag ging ik vrolijk opnieuw op zoek naar het boek bij Boekwinkeltjes. Wat denk je? "Mijn" boek wordt opnieuw aangeboden voor dezelfde prijs!!!!! Ze had mij gisteren ook kunnen zeggen, dat ze een nieuw exemplaar had weten te bemachtigen en dat ze mij dat toe zou sturen.
Er is hier dus duidelijk sprake van oplichting! In de hoop dat je voor een klein bedrag niet door blijft zeuren, sprokkelen ze zo extra geld bij elkaar.
Wees dus gewaarschuwd!

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: WAARSCHUWING Euroboek/Het Boekenmeisje!

Berichtdoor Dettie » 12 Okt 2012, 15:28

Jeetje zeg, wat een raar gedoe. Misschien is het gewoon hetzelfde boek en helemaal geen andere exemplaar, kan ook nog.
Bedankt voor de waarschuwing.

Dettie

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Re: WAARSCHUWING Euroboek/Het Boekenmeisje!

Berichtdoor berdine » 12 Okt 2012, 16:31

Daar ga ik van uit, Dettie, dat het hetzelfde - al dan niet bestaande - boek is.
Niet erg snugger om hetzelfde aas meteen weer uit te gooien....

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: WAARSCHUWING Euroboek/Het Boekenmeisje!

Berichtdoor Dettie » 13 Okt 2012, 12:03

Nee, maar het is sowieso al niet snugger om zo te werk te gaan! je raakt al gauw alle klanten kwijt op deze manier.

Dettie


Terug naar “Diversen - proza”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten