Gezocht

Van alles en nog wat over boeken, literatuur enz.
(o.a. leesuitdaging 2022)
Hermine
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 Feb 2006, 09:43
Locatie: Mortsel

Gezocht

Berichtdoor Hermine » 05 Nov 2009, 16:27

Een hele tijd geleden vertelde ik jullie dat ik ME-patiënte ben (Ik werk voor twee online patiëntenverenigingen die achter de biomedische visie staan en die gaan fuseren: CVS-online (Vlaams) en ME/cvsNET (Nederlands).

We spelen al enige tijd met het idee om een uitgebreid documentatiecentrum/bibliotheek op te richten, om zo beter hulp te kunnen bieden, en eventueel ook een uitleendienst op te starten.

In functie daarvan zijn wij op zoek naar ledenmagazines van ME-en Fibro-verenigingen, goede documentatie en vooral boeken over en rond CVS/ME en Fibromyalgie..

Gezien wij geen officiële vereniging zijn hebben wij ook totaal geen budgetten. Alle kosten worden betaald van onze eigen zuurverdiende centjes. Daarom willen wij graag een beroep doen op ... wie ons kan en wil helpen.

Heb je thuis boeken dubbel? Of wil je ze gewoon aan ons kwijt? Heb je oude ledenmagazines van verenigingen die je aan ons zou willen doorspelen?

Stuur ons een mailtje: info@cvs-online.com

Dank!

Marjo
Berichten: 25851
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 05 Nov 2009, 22:27

Wat voor boeken bedoel je?

Dettie
Site Admin
Berichten: 44078
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 06 Nov 2009, 08:54

Had ik dat geweten Hermine, afgelopen zomer heb ik mijn boeken over ME weggedaan, ik heb ze jaaaaaren in m'n kast gehad. Zal je altijd zien dat er dan om gevraagd wordt. Ik heb een tijdje het blad gehad van de ME vereniging maar daar werd ik niet echt vrolijk van. Maar dat is persoonlijk, andere mensen hadden er kennelijk wel wat aan. Die bladen heb ik helaas ook niet meer.

Dettie

librije
Berichten: 346
Lid geworden op: 16 Dec 2006, 16:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contact:

Berichtdoor librije » 07 Nov 2009, 09:58

Ik ga het nog aan mijn dochter vragen voor je. Als ze nog wat heeft voor je krijg je een mailtje op het mailadres van cvs-online.

Librije.
"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."
Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)


Terug naar “Diversen - proza”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten